Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Molusker er jo ikke farlig for noen så vidt jeg vet.
Mamsen87 :) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Nei, er vel ikke dødsfarlig.. Men er jo et virus:P
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Det vet jeg egentlig ikke, men kan ikke se for meg at det skal være farlig for bebisen!! Eldste min fikk mollusker og hadde det hele tiden jeg gikk gravid med lillebroren, ble aldri nevt hverken på hs eller hos legen (begge visste om både mollusker og babyen i maven). Men om du er veldig i tvil og reddfor det så er det jo bare å ta en tlf til legen
Mamsen87 :) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 Jepp.. Hvordan blir jeg kvitt det forresten? Klør meg jo nesten ihjel her:)
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Er ikke stort å gjøre med de gitt. De blir borte etterhvert når kroppen har bygd seg opp antistoffer mot de, da får man det aldri igjen (er det meningen). Kan dessverre ta opptil 1 1/2 :/ Lege kan skape de bort om de er veldig plagsomme eller betente.
Mamsen87 :) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2008 Hmm.. Det mener jeg og ha hørt også. Men jeg har hatt molusker før og da fjerna legen de. Det er flere år siden nå! Men en lege istad sa at dette var molusker også.. :S
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Kanskje fjerningen av de forrige gjorde at kroppen din ikke fikk produsert nok antistoffer?! Er det ikke det som kan skje med vannkopper også?? At man bare har en eller to prikker og at kroppen ikke bekjemper et så lite utbrudd på samme måte?!
Mamsen87 :) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2008 Ja, det kan godt henne! Fjerna de vel ca. to uker etter jeg fikk de også, så hadde de ikke lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå