Vesle mor Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Står det på vg-nett... Engla-drapsmannen Anders Eklund (42) kjørte lastebil i Norge. - Han er en seriemorder, mener psykiater. Han skal sjekkes til noe uoppklarte drap i norge... Kunne jammen han drept han på impuls selv.. Kan ikke skjønne hvorfor sånne mennesker skal få leve.. Unnskyld.. men jeg, ja.. finner ikke ord. Blir såååå vanvittig sint.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Uff, mannen er nok ikke helt frisk i hodet sitt... Håper han får den hjelpen han trenger, så dette ikke skjer igjen. for mentalt frisk kan han ikke være.
Mamma Mirabell Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 har ikke nok ord inni meg til å si hvor mye jeg HATER slike mennesker.....
En Prins + Prinsesse Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 det der er bare heeeelt sinnsykt!!! får vondt inni meg når jeg tenker på det :/
Vesle mor Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Sorry, men sånne som han burde ikke få hjelp.. Heler ikke koste staten mere penger.. Han fortjener ikke på noen måte å være i livet... Det er pga slike saker jeg er for dødsstraff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå