Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Noen småbarnsmødre fra Trondheimsområdet her? Vært kjekt å komme i kontakt med noen:) Bor selv på Heimdal og har ei lita tulle på 1 mnd:)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei! Jeg er trønderdame, men dessverre ikke fra Trondheim..Gikk inn på innlegget siden det sto trønderdamer!
HoneyBee <3 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Hei! Jeg er liksom trønderdame Er fra nordnorge, men bor i Trondheim Vil gjerne bli kjent med noen
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg bor i trondheim min er litt eldre enn din da. 1 år på 17. mai
HoneyBee <3 Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Glemte å si at jeg har ei datter på litt over 4 mnd.
fox`y Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 æ e fra Trondheim,bor på Kolstad:) gutten min e 9 mnd da så e litt eldre. har en gutt t på 2.9 år:)
Felis Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Hei Ser ut som vi har noe til felles Jeg er også 86 modell,bor på Heimdal og har en liten datter som heter Nathalie. Hun ble født 18.11.07 Vært koselig og pratet litt kanskje? [email protected] eller feli på nettby
allis. Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Hei, jeg er trønderdame!=) Bor ikke i trondheim da, bor 3.5 mil sør for trondheim. Har ei lita tulle på 3 mnd!(",) Har litt tanter og onkler på heimdal..
Axus' girlfriend Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 puzzycat: Hvordan går det? Fint navn på jenta di. Har hun blitt stor?Tiden flyr altså. Oda har allerede blitt over 3uker!!!
mussefrk Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Jeg er også fra Trondheim, jenta mi er 6 mnd:) Hvor bor dere da jenter?
HoneyBee <3 Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Jeg bor på Selsbakk. Hadde vært hyggelig å kunne prate litt
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Ekte trønder her. Jeg bor på Ila, og har ei jente på snart 5 mnd :-)
MaRiAnNe_85 Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Bor i trondheim iaf:) Har ei jente på 7,5 mnd. Er 23 år.
Håpefull mamma Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 jeg bor i Skaun, sør for trondheim:o) vil gjerne komme i kontakt med andre!!har ei datter på 3 1/2 mnd
Sunshine med småtroll:) Skrevet 15. april 2008 #16 Skrevet 15. april 2008 Heihei! Bor på Flatåsen og har nettopp fått en liten gutt (2.5 uker siden)=)
Sunniva78 har to små Skrevet 15. april 2008 #17 Skrevet 15. april 2008 Jeg bor også i Trondheim (Jakobsli), og har en liten gutt på 9 uker:-)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #18 Skrevet 15. april 2008 Jeg bor i Trondheim, på Voldsminde. Har en gutt på snart 3,5 mnd.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #19 Skrevet 15. april 2008 Grethe: Hvor i Skaun kommer du fra? Jeg er opprinnelig fra Buvika:)
Håpefull mamma Skrevet 15. april 2008 #20 Skrevet 15. april 2008 det er jeg også. men nå bor jeg på jåren:)
Håpefull mamma Skrevet 15. april 2008 #22 Skrevet 15. april 2008 tror jeg vet hvem du er jeg å. du bodde på ilhaugen og har en bror som er litt mindre enn deg, du er 86mod er du ikke? hehe...
Gjest Skrevet 15. april 2008 #23 Skrevet 15. april 2008 Stemmer det ja:) Og bestefedrene vår var kompiser, hehe:)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #24 Skrevet 15. april 2008 Heisann! Jeg bor også på Heimdal! Dersom du har lyst til å treffe andre baby-mødre kan du komme på babytreff på Breidablikk åpen barnehage på onsdager fra 12-14. Du finner/får kart og info om barnehagen på Helsestasjonen på breidablikk skole. Den ligger i Anders Hårstads veg 2 og alle er hjertelig velkomne. De har åpningstider fra 10-14 man. til tors. og med babytreff (som nevnt over) onsdag fra 12-14. Jeg kommer til å være der denne onsdagen, men etter det begynner jeg å jobbe igjen, så da kommer jeg til å gå på mandager i stedet. Dersom du lurer på noe er det bare å sende en pm. (Og dersom Spiren bor i blokk, kjører en mørk stasjonsvogn med søte rosa bokstaver på bildøra så bor hun rett ved siden av meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå