Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen småbarnsmødre fra Trondheimsområdet her?:)

Vært kjekt å komme i kontakt med noen:)

Bor selv på Heimdal og har ei lita tulle på 1 mnd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er trønderdame, men dessverre ikke fra Trondheim..Gikk inn på innlegget siden det sto trønderdamer!;)

Skrevet

Hei! :)

 

Jeg er liksom trønderdame :) Er fra nordnorge, men bor i Trondheim :) Vil gjerne bli kjent med noen :)

Skrevet

Jeg bor i trondheim :) min er litt eldre enn din da. 1 år på 17. mai

Skrevet

Glemte å si at jeg har ei datter på litt over 4 mnd.

Skrevet

æ e fra Trondheim,bor på Kolstad:):) gutten min e 9 mnd da så e litt eldre. har en gutt t på 2.9 år:)

Skrevet

Hei :)

Ser ut som vi har noe til felles :)

Jeg er også 86 modell,bor på Heimdal og har en liten datter som heter Nathalie.

Hun ble født 18.11.07 :)

Vært koselig og pratet litt kanskje? :)

[email protected] eller feli på nettby ;)

Skrevet

Hei, jeg er trønderdame!=) Bor ikke i trondheim da, bor 3.5 mil sør for trondheim. Har ei lita tulle på 3 mnd!(",) Har litt tanter og onkler på heimdal..

Skrevet

puzzycat: Hvordan går det? Fint navn på jenta di. Har hun blitt stor?Tiden flyr altså. Oda har allerede blitt over 3uker!!!

Skrevet

Jeg er også fra Trondheim, jenta mi er 6 mnd:)

Hvor bor dere da jenter?

Skrevet

Jeg bor på Selsbakk. Hadde vært hyggelig å kunne prate litt :)

Skrevet

Ekte trønder her. Jeg bor på Ila, og har ei jente på snart 5 mnd :-)

Skrevet

Bor i trondheim iaf:) Har ei jente på 7,5 mnd. Er 23 år.

Skrevet

jeg bor i Skaun, sør for trondheim:o) vil gjerne komme i kontakt med andre!!har ei datter på 3 1/2 mnd

Skrevet

Heihei!

Bor på Flatåsen og har nettopp fått en liten gutt (2.5 uker siden)=)

Skrevet

Jeg bor også i Trondheim (Jakobsli), og har en liten gutt på 9 uker:-)

Skrevet

Jeg bor i Trondheim, på Voldsminde. Har en gutt på snart 3,5 mnd.

Skrevet

Grethe: Hvor i Skaun kommer du fra? Jeg er opprinnelig fra Buvika:)

Skrevet

det er jeg også. men nå bor jeg på jåren:)

Skrevet

tror jeg vet hvem du er jeg å. du bodde på ilhaugen og har en bror som er litt mindre enn deg, du er 86mod er du ikke? hehe...

Skrevet

Stemmer det ja:) Og bestefedrene vår var kompiser, hehe:)

Skrevet

Heisann!

 

Jeg bor også på Heimdal!

 

Dersom du har lyst til å treffe andre baby-mødre kan du komme på babytreff på Breidablikk åpen barnehage på onsdager fra 12-14.

 

Du finner/får kart og info om barnehagen på Helsestasjonen på breidablikk skole.

 

Den ligger i Anders Hårstads veg 2 og alle er hjertelig velkomne.

De har åpningstider fra 10-14 man. til tors. og med babytreff (som nevnt over) onsdag fra 12-14.

 

Jeg kommer til å være der denne onsdagen, men etter det begynner jeg å jobbe igjen, så da kommer jeg til å gå på mandager i stedet.

 

Dersom du lurer på noe er det bare å sende en pm.

 

(Og dersom Spiren bor i blokk, kjører en mørk stasjonsvogn med søte rosa bokstaver på bildøra så bor hun rett ved siden av meg ;-)

Skrevet

hehe, stemmer. alt bra med dere? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...