~Maja Mor~ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Er skeptisk når jeg tenker på bivirkninger, men kanskje jeg slipper unna!?
SaDa Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Du kan jo være heldig. Da jeg gikk på de hadde jeg ikke mensen i det heletatt..
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Er andre gangen jeg bruker Cerazette nå. Brukte den i 9 mnd etter jeg fikk lillemann, hadde ingen bivirkninger til da, men etter 9 mnd ble jeg sinnsykt kvisete i panna, var nesten helt kjøttkake i panna jo! Nå har jeg brukt den i 3 mnd, og har foreløpig ingen bivirkninger, kommer til å bruke den så lenge jeg ammer, eller, ihvertfall til evt bivirkninger melder seg... :-) Noen får bivirkninger, andre ikke, er bare en måte å finne det ut på... :-)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Bare husk å ta den!! Jeg glemte den etter noen dager, og da blødde jeg i 4,5(!!!!!!) uker. Etter det lagret jeg alarm på mobilen og tar den HVER dag, og eneste bivirkningen min er økt sexlyst, mener nå typen, men det kan stemme:P
~Maja Mor~ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 ØKT sex lyst!!?? Oy da, jeg er jo spreng kåt fra før hehe. Stakkars elsklingen!! Ja, jeg er litt bekymret for å huske den. Er veldig surrete!
Gjest Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Hehe, kan være fordi jeg får altfor lite tid med typen da:P Men det merker du nok, hehe;) Har du ikke mobil med alarm? Et veeeldig lurt tips! =)
Guttemamma til to Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 jeg var veldig fornøyd med de jeg Men fikk ikke mensen da.. så legen mente jeg burde bytte merke etter ca 1,5 år. Nå bruker jeg microgynon og er ganske fornøyd med de også..
HTC Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Har brukt disse en god stund. De første ca 3mnd (husker ikke eksakt), blødde jeg hele tiden. Etter det har jeg knapt hatt mensen. Kommer en skjelden gang, gjerne fordi jeg har glemt en pille. Veldig missfornøyd de første mnd, veldig fornøyd nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå