2nj♥ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Tenkte jeg skulle ta med meg mannen ut og spise på bursdagen hans. Hvor bør vi gå??? Vi spiser stort sett indisk de gangene vi er ute, så denne gangen vil jeg ha noe annet!
2nj♥ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Ja, den er nok bra....hmmmm... Flere??
fredkris Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 -Dinner- veldig god mat - Olympen- nyoppusset på grønland, forfinet husmannskost til rimelig penge, obs mye støy - Noodee- kinesisk og sushi - Alex sushi - Sagene lunsjbar - nye restauranten på operaen - Matfinken på torshov- hyggelig liten restaurant - restaurant victor på torshov - habibi- der er det magedans i helgene.. det er så mye bra, så det er vanskkelig å velge
VeslePhreaken Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Habibi skriver jeg under på.. Må spise der hver gang jeg er i Oslo =)
ScaryMama Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Vi spiste en utrolig god middag på hele 6 retter på lørdag. Helt sinnsykt god mat, og masse god vin til. Restauranten het statholdergården, og jeg tror neppe det finnes en restaurant i norge med bedre mat...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Helt enig Dinner er fanastisk =0) om dere vil bruke litt mer penger på veeeeldig god mat er Feinschmecker helt topp.
najs Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Om du ønsker en skikkelig romatisk kveld så gå til Klosteret. Stearinlys i hele kjelleren, med gregoriansk musikk i bakgrunnen. Veldig god mat men fremforalt veldig romantisk og intimt:-) (sen kan man jo si at det ikke er så billig da) Dinner har god Kinamat men jeg er nok ikke så begeistret som de andre. Hvilken prisklasse tenker du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå