Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 *Hvem inviteres?Alle venner eller?barn? *Hvor mange? *Hvor koster bryllupet? Det må jo bli utrolig dyrt om alle en kjenner skal bli invitert til festen? Tenker på drikkevarer,mat,kaffe og kaker.I tillegg til kjole,dress,blomster,fotograf og reise.... Hvem er toastmaster?Hvordan skla en organisere alt.I forhold til alkohol,barn,barnepass.Overnatting for gjester.Hvis en skla i kirka tidlig på formiddagen,spise middag,fotografere,kaffe og kanksje nattmat og fest,så...Da må man jo være helt kaputt innen alle gjestene har gått...?
Pappas fultreffer :) Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Vi inviterer foreldre, søsken og besteforeldre. Vi blir til sammen 26 stk. Vi inviterer uten barn. Våre barn er med i kirken, og litt under middagen, så tar en venninne av meg de med seg hjem til oss og har de til søndagskveld Har ikke regna på hvor mye alt koster tilsammen, men sånn ca 50- 60 000,- kansje. En kompis av min kommende mann skal være toastmaster.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Vi har invitert foreldre, søsken, besteforeldre, søskenbarn (de nærmeste) og de nærmeste tante/onkel parene.. Er kun to barn (pluss sønnen vår) i familien, men ingen av de skal være med.. (vi ba MED barn) Har invitert 28 stk, hvorav 2 har takket nei hittil.. Har budsjett på ca 55.000.. Toastmaster bør være en som kjenner dere godt.. Vi har valgt mitt søskebarn..
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 * Vi inviterer familien, tanter og onkler og søskenbarn med partner. * Bare vår egen sønn og våre nevøer og nieser. 5 barn tilsammen. ingen andre barn. * Nærme venner til middag, mer perifere til kaffe. * 126 gjester til middag og ca 170 til kaffe * Kostnadene blir vanskelig å holde under 130 store lapper. Toastmaster er en felles venn som har god og lun humor og snakketøyet i orden. Vi spanderer drikke til middag og kaffe, men etter kaffen må alle betale en symbolsk sum i baren. Ordner barnepass for oss selv og resten må fikse selv. Overnatting kan vi være behjelpelig med hvis de spør, men da bare å råde dem hvor de kan ringe. Har nok av andre ting å tenke på. Regner med at jeg skal være rimelig gåen den dagen... Skal til frisøren kl 9, kirka kl 12, fotografen kl 13, middag kl 15 og kaffe kl 20, nattmat kl 1. Skal uansett ikke bruke krefter på annet enn å ha det moro, snakke med mange venner og slektninger og ta meg godt ut den dagen. Resten skal jeg delegere sånn at jeg slipper å tenke på at det skal skje! :)
Galskapens overhode Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Inviterer søsken, foreldre, tanter og onkler, et par venner og barn på min side.. Hans side kun mor og bror (intriger) og en kamerat Vi blir ca 40 Budsjett 30 000 dette inkluderer klær fotograf, sminke, middag og dessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå