Gå til innhold

bagvogn eller sportsvogn?


mammo+spire

Anbefalte innlegg

har dere skiftet over til sportsvogn? har merket no at hun nekter å ligge våken når me går tur i bagvogn..... på tide å skifte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi måtte skifte til sportsdelen da tulla var 4 mnd, g det fordi hun hatet å ligge i bagen. Heldigvis går det ann å legge den helt flat.... Nå storkoser hun seg på tur i vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsdelen her og :-) Ikke snakk om å ikke se noe når vi er ute.... Har støttet henne opp med pute i bagen også jeg da, hvis ikke har jeg kunnet se langt etter turgåing....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte bagen frem til han var 5 mnd. Vi reiste til Thailand dagen etter mini var 5 mnd. og der brukte vi reisetrille som kunne legges flatt. Da vi kom hjem, var det ikke snakk om å gå tilbake til bagen. Han hadde uansett blitt for lang, var så vidt det gikk frem til 5 mnd (han var 70 cm på 5 mnd kontrollen). Nå koser han seg i sportsvogna. Har den foreløpig vendt mot meg, men tror han helst ville sittet andre veien ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok ut bagen (har kombivogn) for en måned siden. Han blir helt desperat av ikke å få sitte oppe og se når vi er ute og han er våken. Nå driver han aktivt med sit-ups for å komme seg opp og se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har to vogner.

Han har alltid den lengste luren sin i bagvogna fra 08:30-10:30

Ellers blir det sportsdel når vi er ute på tur og sover i bagvogna om vi er hjemme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...