Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Babyen min (6 mnd) har i en uke nå hatt "væske" rennende fra det ene øret. Virker som om hun har hatt ørebetennelse, og at det har gått hull på det... Bør jeg gå til legen? Hun er helt frisk altså, utenom det da. Gutten min som er 8 år hadde dette for noen mnd siden, og det gikk over av seg selv.
Smiiil :o) Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg ville gått til legen. Ikke gøy når minsten er syk da.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Men hun er jo ikke syk heller... Men kanskje jeg bør få sjekket det.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 okey, slapp av da! Det jeg mener med frisk er at allmenntilstanden hennes er jo helt super. Tenkte kanskje at noen andre hadde hatt erfaring med dette, og om de visste om det var noe legen kunne gjøre med det, eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Gå til legen, har nok vært ørebetennelse, kan fremdeles være infeksjon!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Ja, gå til legen i morgen med henne, for å være på den sikre siden. Så hun ikke senere blir plaget av kronisk ørebet. som stadig kommer tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå