KR0705 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hei jenter. Da jeg testet etter jobb i dag (klarte ikke vente til i morra tidlig) kom det først en skyggestrek, blei så utrolig glad, men så forsvant den igjen... Noen som har opplevd dette? Testet med cb (ikke digial). Reiste innom apoteket igjen i sta, kjøpte Quick respons test. I bruksanvisningen står det at den gir utslig på 25ml IU/L. Hva vil det si? Noen som vet hvor følsomme de andre er? Klarer ikke å finne noe for CB. =)
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 hei! 25ml U/L betyr mengde hcg,er vel det letteste å si! Ca 14 dager etter befruktning er d veldig vanlig å ha hcg på mellom 25 og 50! noen kan ha mindre noen en da mer.. men de har en følsomhet på 25 fordi det er da kan man teste opp til 3 dager før man venter mensen..kroppen produserer hcg medengang egget fester seg.etter 19 dager etter befruktning skal alle få pos test om de er gravide. CB har og en følsomhet på 25,det er vanligst! cb digital har 50! da jeg testen forrige mnd med cb så så jeg en loddrett strek da jeg så at urinen trakk seg over vinduet..men den forsvant rett etterpå. tror det bare var fordi det er jo en strek der..er man ikke gravid ser man den ikke,er man det farges den med d blå fargestoffet men streken er der,bare usynlig på en måte å den kan man noenganger se umiddelbart etter at testen er tatt å etter de 10min er gått etter at man har tatt testen så kan den å komme opp når testen har tørka så ser man skille å da trer d frem en gråaktig strek..noenganger lysblå.. det er dette som kalles skyggestrek egentlig! håper d forklarte litt å ikke forvirret deg mer!
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 hei! 25ml U/L betyr mengde hcg,er vel det letteste å si! Ca 14 dager etter befruktning er d veldig vanlig å ha hcg på mellom 25 og 50! noen kan ha mindre noen en da mer.. men de har en følsomhet på 25 fordi det er da kan man teste opp til 3 dager før man venter mensen..kroppen produserer hcg medengang egget fester seg.etter 19 dager etter befruktning skal alle få pos test om de er gravide. CB har og en følsomhet på 25,det er vanligst! cb digital har 50! da jeg testen forrige mnd med cb så så jeg en loddrett strek da jeg så at urinen trakk seg over vinduet..men den forsvant rett etterpå. tror det bare var fordi det er jo en strek der..er man ikke gravid ser man den ikke,er man det farges den med d blå fargestoffet men streken er der,bare usynlig på en måte å den kan man noenganger se umiddelbart etter at testen er tatt å etter de 10min er gått etter at man har tatt testen så kan den å komme opp når testen har tørka så ser man skille å da trer d frem en gråaktig strek..noenganger lysblå.. det er dette som kalles skyggestrek egentlig! håper d forklarte litt å ikke forvirret deg mer!
KR0705 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 ok, men får teste igjen i morra tidlig jeg tror jeg og håper på positiv. Hadde ikm i dag. =)¨ Krysser fingrene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå