Gå til innhold

Kvier meg for å innta alkohol - andre?


M-Tos

Anbefalte innlegg

Har ikke drukket alkohol siden poden ble født. Eller - siden jeg ble gravid, er vel mer riktig å si. Og det begynner å bli en stund siden! Jeg engster meg for at den lille skal få det i seg, og synes pumping er et slit. Jeg har sikkert ikke nok kunnskap om dette. Hvordan gjør dere det når dere skal ta dere et glass? PS! Regner med å bli helt tullerusk av et halvt glass rødvin... hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke være redd. Bare ta forhåndsregler.

Jeg var i utdrikkningslag dag mini var 6uker, hadde pumpet litt og litt i ca. en uke i forveien. Så var sikker på at jeg hadde nok mat til han til langt utpå søndagen.

pappa'en var hjemme og fikk litt mere trening med mini. Og alle var fornøyd. Ammet han ikke før i 18.tiden igjen på søndagen.

Fant en alkoholkalkulator på nettet. Så var sikker på at alkoholen var vel ute av blodet mitt før jeg gav mini mat igjen.

Vår lille gutt har sovet hele natten fra han var 3uker, så i helgene så har jeg brukt å tatt med ett glass rødvin eller to etter han er lagt. For da vet jeg at det er ute av kroppen før han skal ha mat igjen neste morgen.

Nå får han bare pupp på morgenen, men er ikke noe krise om han får mme, da han er vant til å få det ellers på dagen. Så drikker litt rødvin og slik inni mellom. Men noen store fester blir det aldri. Tenker alt for mye på at jeg må opp tidlig dagen etterpå med mini :)

Du må nok regne med å bli litt susa i hodet etter første glasset ja :) da jeg var i utdrikkningslaget, så tror jeg at jeg drakk 3 eller 4 glass vin, og jeg ble passe dritings ja...:hehe...:D

Du trenger ikke å være redd, ett lite glass vin skader ikke. Det er ute av kroppen 2-3timer etter inntak, å så fordobbler du bare tiden for hvert glass du tar :) Så går det så greit så :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...