Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Noen her som har prøvd denne. Laget for første gang i kveld, helt tynnflytende konsistens selv om jeg fulgte bruksanvisningen. Skal den være så tynn eller har jeg gjort noe feil??
mams-til-tre Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg pleier ikke å holde meg til målene som står på pakken. Bare ta oppi litt til grøt du.. skader ikke det!!! PS: Tulla vår sover like godt på vanlig grøt. Litt lureri tror jeg... Den er jo ganske mye dyrere enn de andre...
Snupi27 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 jeg pleier oxo bare å helle oppi til jeg syns den blir tykk nok. det er ris og pasta i den så det er litt klumper i den i forskjell til andre grøter, men emilie sover oxo like godt på de andre grøtene =)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg har ikke fulgt målene, bare blandet til den har vært litt tykkere enn ønsket. Den grøten sveller ikke etterhvert, den blir heller litt tynnere i kosistensen
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 ps synes heller ikke han har sovet noe bedre, men var greit med litt variasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå