Gå til innhold

er det en venninde til meg der ute:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er ensom jeg..har jo jobben å sånn ,men har så lyst på venninder i oslo som har barn(gjerne også alenemor)hehe.har tvillinger på 1 år å bor på holmlia.noen fler i nærheten som er i samma mølla som meg.er så ensom nå som det er ferdig mellom meg og bf, håper det går over.er jo greit helt til ungene har lagt seg, da kommer savnet etter en å snakke med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en på 17 måneder. bor 12 min unna deg med bil. venninna mi bor på kolboten og hun har en som snart fyller 1 år og en som er 3 år. vi er ofte sammen.

kansje du vil bli med i "klubben"... hehe..

bare og rope ut om du vil finne på noe

Skrevet

jaaa!det hadde vært kjempekos,hvor bor du da?jobber dere?hadde vært kos,jeg har stor hage som barna kan lege i .hehe

Skrevet

vi har også vær vår store hage... hihi.. så da har vi mange steder og være.

jeg er student og hun er dagmamma.

jeg bor i nærheten av kolboten. henter stort sett småen i bhen klokka 15.00

du da?

Skrevet

Hei:)

Jeg søker også etter venninner med barn.De venninnene jeg har har samboer og er opptatt med sitt.Har jobbet i barnehage på holmlia tidligere og det e rikke langt fra der jeg bor.Jeg bor på Siggerud i Ski kommune ca 15min fra Holmlia.Blir gjerne med på å finne på noe en dag.Har selv en jente som blir 3 år i aug.

Skrevet

jeg jobber 8-16 mandag til fredag.jobber i byen så jeg stresser hjem fra jobb for å rekke å hente ungene kl 1630.vi bor nesten 15 min å gå fra kolbotn sentrum.bor høyt på toppen på holmlia.ser du er nesten like gammel som meg også.er du mye på skolen eller?

Skrevet

ja,sleng deg med...jo fler jo bedre.hva driver du med om dagen da?

Skrevet

er på skolen fra 9-15 vær dag og 9-21 på tirsdager (da er småen hos far) er 150% student, syns det er helt ok. men savner ordentlig mye og føle meg nyttig.

mammaen til gojenta. det er bare og henge seg på. kansje vi skulle laget et alenemortreff av noe slag. i en park eller en lekeplass?

Skrevet

ja,det synes jeg virkelig....hadde vært så kos,da.vet dere om noen fine parker i nærheten da?er jo gøy at vi er like gamle alle sammen,da.har vi mer å prate om.hehe.

ja,jobben er livet mitt etter barna, vet ikke hva jeg skulle gjort uten den:-)

Skrevet

Jeg har nettopp sagt opp jobben min som støttepedagog for et funksjonshemmet barn i barnehage så nå går jeg hjemme og ser etter ny jobb.Ja blir gjerne med på et treff men vet ikke om så mange parker i nærområdet.Har dere noen forslag?

Skrevet

hva jobber du med?

hm... er en del barnehager osv. som vi kan være i. de stenger jo 5 og du rekker ikke komme hit før den tid omtrent.

vi kunne avtalt piknikk i en barnehave eller noe?

(de fleste lekeplasser tilhører boretslag, det er jo forsovit ok det, men om vi blir en liten gjeng på piknink så er det ok og være på et ofentlig sted)

Skrevet

jeg har en en kjempefin barnehage rett ved meg da,vet ikke om alle orker å reise så langt ,da.hva skal dere i helgen?søndag?er jo meldt fint vær.....

Skrevet

Jeg bor rett ved mortilgunnar :) En på 1 og en på 3 ja. alene jeg og :) Må gjerne komme hit en dag hvis du har lyst? Å bli litt kjent.... Vi er jo "rett borti dompa".. Også pleier mortilgunnar å komme ned en del, så da blir vi jo en liten gjeng hvis du har lyst en dag..

Skrevet

Passer dårlig på søndag for meg, men blir med en annen dag:)

Blir gjerne med på et treff hos deg en dag Tærteluska..

Skrevet

søndag er også en litt vinglete dag hos meg. far skal ha småen og vi har ingen fast avtalle på når jeg får han tilbake.

men i morgen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...