Gå til innhold

Jeg er gravid! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kommer derfor inn hit...! :D forrige gang forlot jeg dessverre aldri 1.trimester, da vi mistet i MA oppdaget i uke 11.

Men håper det går bra denne gangen!!

Flere her som er gravide igjen etter å ha mistet i ma/sa? Hvordan går det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. velkommen hit:-) jeg hadde ma i 2005, ble gravid noen mnd etterpå. gikk kjempe bra da:-) så det går nok bra nå....

Skrevet

Godt å høre:) man blir liksom litt beroliget av å høre om andre som har opplevd det samme, og som det har gått bra med det neste svangerskapet :)

Krysser fingre jeg, åååh litt skjelven...!

Skrevet

ja, jeg skjønner. jeg var veldig nærvøs de tre første mnd.. men jeg fikk ei jente som snart er 20 mnd, hu er frisk som en fisk:-) så det kommer til å gå bra, spørr etter en tidlig UL. det gjorde jeg, ble veldig rolig etter det. det anbefales.

Skrevet

Ja, jeg skal kreve en del ul! Men når er det tidligst at man kan se/høre hjerteslagene?

Skrevet

jeg var hørte hjerte lyden i uke 8 hos jm. jeg skal på ul i morgen, er 9+4. tror det er i uke 5 du kan se hjerte slå på UL.

Skrevet

Ok, da skal jeg få meg time til ul så fort som mulig... er i uke fem nå...! Herlighet, termin 2.juledag...! Litt av en julegave :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...