Julebaby :) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Og kommer derfor inn hit...! forrige gang forlot jeg dessverre aldri 1.trimester, da vi mistet i MA oppdaget i uke 11. Men håper det går bra denne gangen!! Flere her som er gravide igjen etter å ha mistet i ma/sa? Hvordan går det med dere?
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 hei. velkommen hit:-) jeg hadde ma i 2005, ble gravid noen mnd etterpå. gikk kjempe bra da:-) så det går nok bra nå....
Julebaby :) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Godt å høre:) man blir liksom litt beroliget av å høre om andre som har opplevd det samme, og som det har gått bra med det neste svangerskapet Krysser fingre jeg, åååh litt skjelven...!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 ja, jeg skjønner. jeg var veldig nærvøs de tre første mnd.. men jeg fikk ei jente som snart er 20 mnd, hu er frisk som en fisk:-) så det kommer til å gå bra, spørr etter en tidlig UL. det gjorde jeg, ble veldig rolig etter det. det anbefales.
Julebaby :) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Ja, jeg skal kreve en del ul! Men når er det tidligst at man kan se/høre hjerteslagene?
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 jeg var hørte hjerte lyden i uke 8 hos jm. jeg skal på ul i morgen, er 9+4. tror det er i uke 5 du kan se hjerte slå på UL.
Julebaby :) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 Ok, da skal jeg få meg time til ul så fort som mulig... er i uke fem nå...! Herlighet, termin 2.juledag...! Litt av en julegave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå