Gå til innhold

20 kynnere på 1 time!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt så mange kynnere i dag, så begynte å telle, nå har jeg hatt 20 kynnere på 1 time!

Er ikke det veldig mye?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er de vonde?

Skrevet

Det er endel ja. Velkommen til min verden.

 

Man blir lei. Du kan prøve å forandre stilling eller ta deg en lur. Noen får visst effekt av det.

Jeg synes det der styrer seg selv litt, da.

 

Er de regelmessige? Kan jo være du har så høy smerteterskel at du ikke kjenner at det er noe mer på gang? Har hørt gjetord om noe sånt.

Skrevet

Nei, bare veldig "stram"..

Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg har det slik og har hatt det i over 1 uke (er 36+4).

Sålenge de ikke tar seg opp, blir sterkere og veldig vonde så er det desverre ikke noe nytte i de heller. De er bare plagsomme =(

Skrevet

Jeg hadde masse kynnere, spes på kvelden, den siste uken før fødselen startet. Da var det ganske så regelmessige og maaaange på en time...

Denne gangen har jeg hatt mye kynnere hele veien og har det enda, noen ganger er de regelmessige også, så jm var litt bekymret for for tidlig fødsel siden mine i perioder også er vonde. Men nå er jeg 30 uker, så slapper mer av nå i forhold til det. Men mener jeg har lest at en del får hyppigere kynnere på slutten, når det nærmer seg fødsel... Ser du er høygravid, når har du termin? Spennende!

Skrevet

Har ikke termin før 16.mai, så syns det er litt tidlig med noe fødsel!

 

Skrevet

Jeg har også termin 16 mai og i dag var det utrolig masse kynnere, men tror det er normalt så lenge det ikke gjør vondt og at de ikke blir hyppigere.

Skrevet

Jeg synes det høres mye ut, men det kommer vel litt an på om de er vonde også og om de kommer selv om du ligger i ro? Selv hadde jeg også veldig mange på lørdag og kontaktet til slutt føden for å høre om det var noe å bry seg om. De tok meg inn for kontroll og fant ut at jeg hadde urinveisinfeksjon.. Dette kan visstnok føre til at du får mye kynnere og en annen ting er at den (infeksjonen) kan føre til for tidlig fødsel. Jeg ble satt på anitibiotika med det samme da jeg ikke er kommet så langt ennå og fødte for tidlig sist.

 

Men om du ikke har noen andre plager knyttet til dette er det sikkert ikke noe å bry seg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...