Gå til innhold

kan man ta med forberedelses ark på intervju??

Anbefalte innlegg

Skrevet

med diverse stikkord??

kommer jo til å glemme alt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja... jeg hadde ikke tatt med meg det men... man kan sikkert ha det, men tror kanskje det virker litt sånn.. jeg kan ikke dette så jeg må ha med jukselapp :)

Skrevet

Du kan jo ta med hva du vil.. men virker jo ikke så veldig overbevisende om du ikke en gang klarer å svare på spørsmål om deg selv og måten du jobber på uten å måtte ha med jukselapp...

Poenget med jobbinterjuver er jo å selge deg selv, noe som i mine øyne vil slå litt feil om du har notert ned svar på en jukselapp. Da kan det jo like gjerne være noen andre du selger.. ikke særlig overbevisende med andre ord.

Skrevet

hehe,nei,er enig i det=)

noen som tipsa meg om det,men ble usikker....

jeg greier jo å svare for meg,men har lett for å bli så nervøs,at jeg får helt hjerne teppe=(

Skrevet

Skal du på intervju i barnehage?

Skrevet

Jeg tenker omvendt. Klart du kan ta med ark!

Bl.a. skrive ned viktige spørsmål du vil stille om bedriften, om stillingen etc. Lov å være nervøs!

Og når du først har med arket, er det mindre trolig at du vil bruke det. Så kan du jo godt kamuflere det i litt attester, info om bedriften el.l. ;-)

Skrevet

Ta med deg en notisbok da, så kan du sitte med en penn og notere ned noen stikkord under intervjuet, samtidig som du kanskje føler deg tryggere om du har noen få stikk ord å se på. Om du skulle trenge det.

Husk at det er ikke bare du som skal selge deg selv, bedriften skal også selge seg selv til deg. Du vurderer jo også om du ønsker å ta jobben.

Det er vanlig å være nervøs under et intervju, det er helt sikkert de som skal intervjue deg vant til. De har et stort ansvar når det jelder å skape en avslappet tone.

Husk å se direkte på de som intervjuer deg, smil og prøv å slappe av.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...