Gå til innhold

Hitler som barn...

bjørnen*i*det*blå*huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et utrolig merkelig spørsmål, men jeg leter etter en tekst jeg har lest om Hitler.. Lurer på om den egentlig handler om selvbestemt abort eller noe sånt..

Hitler som barn blir hvertfall sammenlignet med et eller annet geni som barn. Her er Hitler "gullungen" mens geniet er ganske så annerledes. Først i slutten av historien får vi vite "hvem som er hvem" og det skal liksom være en tankevekker...

hmmm... dårlig forklart altså for jeg husker litt dårlig. Noen som skjønner hvilken tekst jeg tenker på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den teksten har jeg også lest. Mener det var en kjent komponist han var sammenlignet med.

Skrevet

Ja det var det!!

Arg... finner den ikke! Googlet hele nettet jo...

Skrevet

Tror jeg fant den... men var ikke akkurat som jeg husket den da... hmmm

Spørsmål 1:

Hvis du kjente en gravid kvinne som alt har 8 barn og 3 av dem er døve, 2 er blinde en er mentalt tilbakestående og den siste ha syfilis. Ville du anbefale at hun tok en abort?

Svar på spørsmålet før du går videre.

Spørsmål 2:

Det er på tide å velge en ny verdens leder, og bare din stemme avgjør valget. Her er fakta om kandidatene:

Kandidat A –

Har assosiert med korrupte politikere, og oppsøker astrologer for råd.

Han har hatt to President fruer. Han er røyker VELDIG mye og drikker 8-10 martinier om dagen.

Kandidat B –

Han har vært sparket ut av staten 2 ganger, sover til utpå ettermiddagen , brukte dop på college og drikker en kvart whisky vær kveld.

Kandidat C -

Han var en dekorert krigshelt. Han er vegetarianer, røyker ikke, drikker kanskje en øl, og har aldri vært utro mot kona. Han studerte får å gå på en prestisje kunst skole.

Hvilken av disse kandidatene er ditt valg?

Bestem deg før du ser nedover på svarene.

Kandidat A: er Franklin D. Roosevelt.

Kandidat B: er Winston Churchill.

Kandidat C: er Adolf Hitler.

Og hvis du ville gitt råd om abort, så hadde du drept Beethoven.

Tenk før du dømmer noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...