Gå til innhold

Må du se tyrkertv, fløtt tilbake til Tyrkia

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Jævla idiotborettslag, med jævla innvandrerjævler - nå feller de alle trærne for at folk skal få inn jævla parabolsendinger fra jævla gokk. Fløtt hjem eller hold til helvete kjeften!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, velkommen tilbake etter en slitsom helg?

Er forøvrig enig med deg i at trær er noe viktigere enn parabolsendinger. Men jeg har en følelse av at det store flertall slett ikke er enig i det. Selv om de sikkert er enig i at tyrkerene bør flytte til Tyrkia for å se tyrkisk TV.

Skrevet

Er det nå du angrer litt på at du droppa den generalforsamlinga likevel?

For øvrig kan du bare sende dem til Drammen, det er Tyrkia 2 uansett. (Men vi få'kke lov til å ha parabol i borettslaget mitt, så det spørs vel om de ikke bare hadde fløtta rett tilbake igjen uansett.)

Skrevet

Glemte å legge til uansett i første setning. Uproft.

Uansett.

Skrevet

Helga var grei og fin og full av gjørme som ga begge ungene et helt nytt utseende, måtte faktisk spyles med slange før de kunne tas på eller - gud forby - settes i bil. Mandagen har vært mer mandag enn høyst nødvendig, og siden jeg nå er treløs og trærne var grunnen til at jeg kjøpte her er jeg drita sur.

Og ja, det kunne sikkert vært norske nordmenn fra Gnore som ville ha sol på altanen også, jeg ville hata da også. Men når man flytter inn et sted med gamle store bjerker og deretter blir kravstor i forhold til at bjerkene må vekk fordi parabolene på balkongene blir forstyrra bli jeg så forbanna lei.

Skrevet

Generalforsamlinga består av flere parabolister enn normale mennesker, dessverre. Demokrati er en jævla bløff.

Skrevet

Da er det du som må fløtte, siden du allerede har tapt. Du får simpelthen bare innse at borettslaget ditt nå er Tyrkia 3, sorry lizm.

Evt får du slå tilbake ved å i føre deg noe unevnelig i spandex og ta et nattlig fasaderaid hvor du herper alle parabolantennene. Men husk for all del å ha en medley av "Ja, vi elsker" og "Norwegian Wood'" som theme song på mp3-spilleren.

(Borettslaget mitt er for øvrig Jerry Springer Show. Selv uten parabol.)

Skrevet

Jeg har i utgangspunktet ikke noe problem med at vi bor masse folk fra masse nasjoner på relativt begrensa område, det er skikkelig glansbilde-FN i veldig mange henseende og jeg har sjøl valgt å bo her på det grunnlaget. Men av og til skjærer det seg, ja.

Hva er Jerry Springer Show? *uopplyst*

Skrevet

Jesus! Vet du mot formodning hva Ricki Lake Show er, da?

I så fall kan du gange det med ca fjorten og tilsette vold, transvestitt-incestiøsitet og LSD.

Skrevet

*Yes, opplyst* -ja, Ricki Lake var fortsatt på tv da jeg satt tre måneder med gips til over kneet og beinet på en stol og ikke altfor mange kanaler.

Hvordan arter det seg borettslagsmessig?

Skrevet

Men i jøssenamn, har dere ikke Get i hovedstaden? Ser all slags uhumskheter av program om jeg vil, jeg. Men vil ikke,da...er forøvrig for forbud mot parabol på gamle hus og forbud mot varmepumper. Har du sett noe så støgt?

Skrevet

Joda, vi har Get så det holder, men de trenger visst parabolene sine likevel (og får lov så lenge de ikke er synlige over balkongkanten). Spør ikke meg. Er varmepumper synlige? Paraboler er det jo definitivt, og schtøgge.

Skrevet

Det første som slår meg etter å ha lest om gjørme er termodress.

Jeg tror jeg kommer til å kjøpe en termodress. Til meg altså. Det er vel ikke normalt å plukke ungen sin opp i barnehagen og bli misunnelig på alle de voksne som sprader rundt, pakket fra topp til tå i tekstiler som holder verden utenfor. Men sånn har høsten og vinteren min vært.

Forøvrig har vi en dritsexy barnehageonkel som ikke ser noe mindre bra ut i termodress. Mulig ny fetisj.

Uansett, da skulle jeg også ha tatt en gjørmetur.

Trehistorien din høres ut som et ekko herfra. Har en venninne som kjøpte kåk i nestenskog, så ble hele velforeningen enige om å fjerne trærne. Hun gråt. Riktignok premenstruell, men med ordentlige tårer. Jeg har ingen problemer med å forstå hvorfor.

Jeg har twist. Lyst på?

Skrevet

JA! Jeg har øl, ta med? Pilsner Urquell og Guiness?

Termodress har jeg også ønska meg, mulig jeg hadde hatt færre rynker og et lysere sinn om jeg hadde en. Kan du ikke ønske deg en termodress med en barnehageonkel inni?

Skrevet

Med fare for å være usakelig og enda styggere... tipper vel at den parabolen ikke er den minste og mest moderne heller. Har jo sett noen tyrkiavendte her og der... Altså her bedrives kun parabolrasisme, for å understreke det.

Skrevet

Nei, det tør jeg ikke. Vi har litt for god kontakt som det er.

Urquell? Aldri hørt om, så jeg sier jatakk, ganske mange ganger. Hva pokker er det med eksamener som får en til å sverge til alkoholismen? Eller mulig det bare er meg. Men øltørst er jeg okke som.

Til jul har jeg planer om å ønske meg mot til å gå med termodress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...