Gå til innhold

Hjelp til vond fotvorte ønskes ASAP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fotvorte som aldri har gitt meg noen problemer, men nå de to siste dagene verker den som besatt. Noen som kan gi meg noen tips til bedring ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drep den!!!!!!!!!!!!

Du tar en tape bit, medisinsk tape tenker jeg på, og kveler den! Den vil dø til slutt!

Skrevet

uff, stakkar. Jeg gikk til fotterapeut/fotpleie i over et år uten å bli kvitt dem, prøvde både verucid og lapis og at fotpleieren prøvde å fryse dem vekk.Til slutt fikk jeg en legehenvisning og fikk frosset dem vekk på sykehuset. Så det er mitt beste tips.

Skrevet

Jammen det er da mye enklere og helt smertefritt og kvele den.

Tape den igjen, enten med. tape eller plaster.....

Skrevet

hmm.....det er liksom ikke en vorte, men et hull innover i foten. Er det fotvorte likevel ???

Skrevet

Fotvorter vokser utover, er nå min erfaring, har plagdes fra tid til annen. Har brukt verucid og skalpell, og skrapt litt etter dusjing. Har funka fint det.

Skrevet

Har de ikke noe som heter Wartner eller noe på apoteket som fryser vorta? Hmm, du kan jo kvele den til i morra å reise på apoteket da :)

Skrevet

Hvis det er fotvorte så hjelper i allefall dette: Klipp av tuppen på en q-tips, dypp den i eplecidereddik. Plasser denne på vorta og tape over. La dette ligge på om natta. Gjenta flere netter (opp til 7 netter på den mest seigliva, har jeg opplevd). Helt utrolig, men det hjelper!!! Skulle ønske jeg hadde visst om eplecidereddik den gangen jeg hadde ei fotvorte som var så vond at jeg endte med krykker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...