Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som er blitt spådd her?noen som kan spå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du legger innlegg på spå/horoskop som du finner blandt emnene på vesntreside så kan du bli spådd der inne. ;-D (finner det på venstreside her inni den rulletingen med hvit bakgrunn)

Skrevet

har prøvd det men ingen som svarer...

har du termin i mai du elle?

Skrevet

Det er bare tull også!

den ene der spådde at jeg kom til å få en gutt noen dager før termin,mens en annen spådde at jeg kom til å få ei jente noen dager over termin!!! Ganske komisk;))

Skrevet

hm..:)ja sånn kan det gå... e vell kansje best å ikke vite...har berre så lyst å bli gravid igjen..hadde sa i mars... e vell berre å evnte å se da:)

Skrevet

hvis du vil bli spådd så anbefaler jeg at du ringer noen på eth.no

jeg gjorde det og ble utrolig overrasket og litt skremt. hun jeg prata me snakka om bl.a den gode støtten fra foreldrene mine da jeg blir alenemor, og dette stemmer jo + flere eksempler hun forklarte og spurte meg om, som var direkte skremmende. nesten så jeg begynte å tro at hun satt rett bak meg og kjente meg fra før, for hun fortalte så mye som stemmer på en prikk! hehe

Skrevet

Må ta spåingen på gøy, kan ikke "leve" etter det. Men er jo artig å se hvordan det går, om det er stort sprik på virkeligheten og svaret eller om det kan stemme. Tihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...