Gå til innhold

Ja.... da er jeg her igjen.... :):):):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor blir 1 år på søndag, så vi fyrer i gang i gjen:)

 

Er i grunnen ikke så lenge siden jeg var her da:) å da BODDE jeg her i 18pp. Håper vi ikke bruker like lang tid denne gangen....

 

er vel bare en ting å gjøre framover nå.. he he:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake... Jeg henger her inne enda jeg... er i min 21. pp nå, så jammen på tide det skjer noe her.

Er 2 dager over ikm, men har ikke for store forhåpninger enda.

Ønsker dere masse lykke til, og håper spiren sitter fort denne gangen :)

 

 

Skrevet

Hei!

 

Kjekt å se at der er flere som er i gang igjen :)

Vi har en jente på fire og gutt på 14 mnd og nå prøver vi på en til :)

 

Vi får følges her inne da!

 

Lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...