Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 eller blir det aldri tid til det? Jeg elsker å gå på kino, men har gått glipp av en del filmer siste månedene..... Skal prøve å se Lange flate ballær II denne uken da, sammen med dibbevenninne:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Vi/jeg prøver. Men ender ofte opp med dvd. Mest fordi våre barnevakter ikke vokser på trær. Litt synd for vi er jo i grunn veldig glad i og ikke bare se film, men hele den kino-følelsen:o) Og jeg skal også se Lange Flate Ballær så snart vi får anledning. Jeg lo så jeg lå dobbelt av den første.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Sleng deg med oss da vel:-) Blir kanskje onsdag eller torsdag om det passer:-)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Siste film jeg såg var vel Harry Potter 5 så kan ikke si jeg tråkker ned kinosalen nei :0(
Trollmora Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Barnevakter vokser ikke på trær her heller så det blir dårlig med det. Har veldig lyst til å se både Kautokeino opprøret og Drageløperen, men blir nok til at den kommer på tv før jeg får se den. Trollfar er en dårlig kinogjenger, så at han inviterte til Titanic mens vi var nyforelskede var nok bare for å imonere )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Det er jeg usikker på??? Mannen i huset reiser i morgen og kommer hjem.......?????? Mulig det går på torsdag?? Fredag drar han på Skarverennet:o)) Og sånn gikk nå den uka:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 Hihihi..........Titanic ja:-) Det er jo bare en liten stund siden:-) Jeg vil også gjerne se Kautokeino opprøret og Drageløperen, men får nok vente til de kommer på dvd........ Fikk Drageløperen av søsteren min i fjor før hun døde, så det er nok kanskje greit å se den helt alene her hjemme tror jeg. Den er jo så sterk og nydelig i bokform, og filmen skal visstnok være det den også!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2008 Torsdag passer for meg og jeg skal sjekke med venninnen:-) Hadde vært hyggelig det:) Kanskje en kaffe el en matbit også:-) Hørtes igrunnen ut som en hyggelig torsdag:-)
Trollmora Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Tror han strakte seg lang for det kinobesøket der gitt, for 100 år siden ) Ja, jeg synes Drageløperen var en veldig fin bok. Neste bok fra samme forfatter var enda bedre, så jeg lurer på om det kan bli film?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2008 Ja, det er alltid spennende å se hvordan de velger å presentere innholdet fra en bok, i en film. Det er sikkert ikke lett og dessverre blir man veldig ofte litt skuffet. Men jeg håper virkelig det stemmer at de har klart det på en snedig måte med Drageløperen! Har ikke lest den andre..........har sånn ca 5 bøker jeg skulle ha lest. Men det blir dessverre nedprioritert i det daglige for tiden. Tiden går med til å jobbe, ordne/kose med ungene, mat/handle/hus/dibbing, og sånn ca 100 andre ting som dukker opp på løpende bånd. Jeg er glad jeg har mye energi så jeg får ting unna for tiden. Men ikke lesing da. For når jeg legger hodet ned på puten, så sovner jeg fortere enn svint!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Ja, må bare sjekke når han kommer hjem....(er ute å spiser middag med kollegaer og en viktig kunde:o))) Men jeg er ganske sikker på at han er hjemme på torsdag. Så denne uken er jeg "alene mamma".
Plutseliten :) Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Javisst går jeg på kino Det er sosialt og koselig....mat først og en eller annen drikke etterpå. Vi er en venninnegjeng som er flinke til å sosialisere oss.Godt å komme seg litt ut og treffe folk i en ellers hektisk hverdag. Kjærestekino blir desverre ikke så ofte Noen må jo passe alle barna....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå