Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Er dette vanlig? Syns h*n sover veldi mye... Blir litt bekymret. Av og til er h*n våken en time eller to lengre, men..
lillemor og lillebror Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg leste en plass at de kan sove 16-20 timer i døgnet til de er 6 mnd. Men du kan jo høre med helsesøster om du er bekymret...
januarbaby+maibaby Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Hei du! satt akkurat å talte timer på hvor lenge snuppa mi er våken i løpet av et døgn, hun er 3 mnd og da kom jeg til 5,5 time... noen dager mer. Men nå har vi funnet en rytme som funker veldig fint. Hun er våken 1,5 timer pr "etappe" før jeg legger henne i vogna å setter henne ut for å sove. Slet veldig med overtretthet og masse skriking før hun skulle sove før... så dette er helt normalt
bomper`n Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 sånn var førstemann her også. nå er han 3 år og trenger fortsatt søvn om dagen. så jeg tror nok bare noen trenger mer søvn enn andre;)
heffalumpa Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Hei. Min på 4 måneder sover også ganske mye, men har ikke regnet ut hvor mye. Men han er sjelden våken lenger enn 1,5-2 timer om gangen. Da må han ha en liten dupp på ca en time. Sist natt sov han fra 19-09 kun avbrutt av noen måltider. Han er veldig våken og aktiv når han er våken, så har ikke tenkt at noe er galt. Dette med søvn er veldig individuelt. Noen trenger mye, andre lite. Virker han ellers frisk og rask?
kath gutt07 & jente10 Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Gutten min på nesten 4 måneder sover noen dager bare 1-1,5 time i løpet av en "vanlig dag" fra ca kl 08-19. Kan variere fra dag til dag da, sover mer andre dager. Spurte helsesøster om det, hun sa bare at jeg har fått en av de babyene som ikke trenger så mye søvn. Det er VELDIG individuelt, så det nytter ikke å sammenligne. Heldigvis er alle babyer forskjellige. Akkurat som mammaene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå