Gå til innhold

Ny innflytter banker pent på ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er tiden kommet for å flytte over hit - endelig! :) Fikk TR den 9 april (første "ordentlige" etter pilleslutt) og er akkurat ferdig.. Så nå går vi inn i vår første prøveperiode.. Har ingen barn fra før, så dette er fryktelig spennende! Litt redd for at jeg kommer til å tenke så mye på dette framover at vi ikke får det til i det hele tatt men.. ;)

Har EL ca. 23 april.. flere med EL omtrent på samme tidspunkt? Hadde vært kjempeartig å følge noen i samme båt ;)

Masse lykke til med prøvingen til alle sammen her inne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Velkommen til oss:o) Håper det klaffer fort for dere!

Klem fra

Skrevet

Hei og hopp!!!

Velkommen til den store prøve gjengen=)

Jeg også prøver på min første, og det er veldig spennende. Har ikke klaffet enda som du ser av nicket mitt, men prøver å holde motet oppe!

Lykke til=)

Skrevet

Hei og velkommen hit :)

Får håpe du får et kort men hyggelig opphold :)

Selv er jeg i min 21. pp!!! (Ikke for å skremme deg)..... er 2 dager over ikm, og håper bitte litt på at kanskje er det noe på gang.. Ikke bare bitte litt da, men tørr ikke bli for håpfull!

Har ei jente fra før på 2,5 år, og hun satt på 4-5 pp'er, men denne gangen tar det tid gitt!

Masse lykke til, og kos dere masse! Prøv og ikke stresse (selv om det er lett å si).

:)

Skrevet

Hei :)

Jeg har EL ca. 22. eller 23. april. Er i min 2. pp etter å ha fjernet hormonspiral i slutten av februar. Jeg har to gutter fra før. Første satt i 2. pp, gutten på straks 2 år satt i 1. pp. Håper det ikke går for lang tid denne gangen heller, men det er alltid umulig å si. Det er uansett et mirakel når det skjer og husk at det er normalt at det kan ta tid. Vet at man er utålmodig når man først har bestemt seg ;)

Skrevet

Heisann :) Jeg har EL 21. April tror jeg.. Reiser bort på kurs 22-23. April, så her må vi henge i på forhånd tror jeg :) hehe.. Vi er inne i vår 3 pp, men stresser ikke, prøver å nyte livet samtidig.. men det ligger litt i bakhodet hele døgnet faktisk..

Skrevet

Hei! Jeg er også rimelig ny her... og jeg har EL ca.24.april ;o) Har VELDIG lyst å følge deg som er i samme situasjon! Har heller ingen barn fra før og er i 1pp. Masse lykke til med prøvingen du også!!!!

Skrevet

Hei! Har lest en del innlegg her inne, og har sett at du har vært prøver veldig lenge! Må si at jeg beundrer ståpåviljen din - håper virkelig at spiren sitter for deg snart!! Skal gjøre mitt beste for å ikke stresse for mye rundt prøvingen, det haster jo egentlig ikke sånn sett, men det er jo så rart med det, når man først har bestemt seg, skulle det jo helst ha skjedd i går ;) Masse lykke til til deg også! :)

Skrevet

hei :) så spennende :) har også eggløsning ca samtidig som deg, også første pp, er kjempespent, vil bare få tiden til å gå :D lykke til alle sammen !

Skrevet

Så artig at det er noen som har lyst til å holde følge!! :) Er litt spent på hvordan det blir denne pp, vet ikke hvor lang syklus jeg har, pluss at sambo er bortreist 24 + 25 april, så det er ikke sikkert det klaffer.. vi får vel bare kjøre på før og etter, tenker jeg ;) Hvor gammel er dere, vært sammen lenge med sambo og sånn? Jeg er snart 26 og sambo 29, har vært sammen i nesten 5 år, har hus og bil og jobb og hund, så det er vel på tide med barn nå. Har egentlig ikke vært så veldig opptatt av det før, men når det først skjedde, så kom det for fullt! Kan nesten ikke vente jeg! :)

Skrevet

Hei og velkommen! Jeg er også ganske ny her. Jeg hadde eggløsning igår og mannen min reiste igår så jeg håper kosen på søndag gjorde nytten. De kan jo leve opp til 5 døgn så kryss, kryss! Vi er i vår 5 pp, og begynner å bli bittelitt utålmodige. Eggløsningstester er langt fra romantiske og sexy....;-)

Lykke til, håper du ikke blir lenge!

Skrevet

Velkommen og lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...