Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 keisersnitten som nettopp var på tv..buhu..sitter her å griner:( men er jo veldig koselig da:) til slutt...
Høstspire 2011 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 jeg også... kjenner jeg gråter veldig "lett" for tiden.. Men det er jo bare helt fantastisk å se på.... om ikke lenge er det noen av oss som får se spira for første gang:)
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Hihi, her sånn var det mannen min som gråt =) Men jeg gråt veldig i forrige uke da han på lungeavdelingen døde.. Må si jeg er positivt overraska over hvor bra denne serien er, var litt skeptisk til den i begynnelsen..
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Åååh, jeg fikk det ikke med meg.. Noen som har en link eller noe så jeg får sett den på web-tv?
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 tror vi alle er litt "sårbare" nå som vi venter barn ( mennene også Jeg skal føde på det sykehuset, så jeg har begynnt å følge med nå i det siste. Men jeg gråter til både positive og negative ting. helt ute å kjører jeg....! i dag gråt jeg bare sånn plutselig på jobb også. vet ikke om det er at jeg er sliten eller bare følelsene som spiller meg noen puss...!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Her er link: http://www.tv3.no/sykehuset Håper den funker Tårene trillet her også, gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå