Gå til innhold

Formsydd bæresele - hvilken vil DU anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jungel dette også..

Hvilken type bæresele vil du anbefale og hvorfor?

Skal kjøpe en som både jeg og pappen skal bruke. Må være enkel i bruk og kunne brukes på småen en god stund fremover. (han er bare 7 uker nå - men trenger ikke kunne bruke selen før han er 3 mnd, vi klarer å vente littegrann) :-)

Har en mei tai nå, men er så stress med den knyttingen... pappen vil ha det enklest mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Ergo så det er den eneste jeg har erfaring med.

Både jeg og pappaen er veldig fornøyde med den. Enkel å få på, følger med dvd som viser hvordan du skal gjøre det. Øvde bare et par ganger for å få gutten min bak på ryggen alene.

I tillegg er den kjempegod å bære med, kan knapt kjenne at jeg har en gutt på nesten ni kg bak på ryggen. Faktisk er det eneste jeg kan kjenne at jeg blir litt fortere sliten i beina fordi jeg veier mere.

Du kan forresten også bære foran og på hoften, men jeg synes ryggen er mest behagelig.

Gutten stortrives oppi der og sover også veldig godt i den:)

Skrevet

Vi har Manduca er kjempe fornøyd med den;) Er super lett og få på. Magebeltet er bredt og lett og justere. Bærer du på magen kan du krysse på ryggen noe som gjør at den er god på både rygg og mage bæreing. Kan også brukes på hoften.

Panelt kan du juster høyden på så du kan bruke den leeenge;)

www.manduca.de

lotusbarn.no

Skrevet

Vi er også kjempefornøyd med ergo! Med spebarnsinnlegg kan du bruke den fra fødsel, ellers er det vel fra 3-4 mnd.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...