snart3barnsmor:) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 hvordan er det egentli? kan man ta med flasker med mme på flyet så barna har noe å drikk og å suge på ved take-off og landing??? står at man bare kan ta med 100 ml i forseglet pose og det hjelper jo lite... barna må jo få mat de og...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Barnemat og drikke går utenom de reglene. Har av og til hatt problemer med å få igjennom vann, "det kan du jo kjøpe i kiosken på innsiden":p Har måttet smake på vann et par ganger, og de ville en gang at jeg skulle åpne to juicebokser som jeg skulle ha til langflyvning. Skrek meg til å slippe:) Men du får ha med det du vil i forhold til turen hvertfall:) Bare legg drikken frem i en av de boksene gjennom sikkerhet, så går det bra, ja og så må du ha med barnet da:)
Myntebo Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Sjekk avinor sine nettsider, du har lov til å ha med barnemat til bruk under reisen: "I tillegg til posen med toalettartikler kan du ta med medisiner og flytende kost som er nødvendig av helsemessige årsaker, og som du kan sannsynliggjøre er nødvendig for reisen. Dette inkluderer babymat og morsmelkerstatning"
Snilse Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg har aldri hatt noen problemer med det. Blandet ferdig mme før sikkerhetskontrollen. Jeg har pleid å kjøpe vann og juice på innsiden. Ser ikke noen grunn til å måtte ha med det hjemmefra. Jeg har også tatt med pulver, vann kan man få på flyet (ikke varmtvann før man er i luften da). Vi har flydd masse med junior i hans første leve år og det har gått kjempe fint. God ferie!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Vi måtte kaste babymaten da vi reiste fra england til norge!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Den juicen jeg henviste til i innlegget over var babyjuice, hvis det var meg du siktet til. Hadde med to stk til flytur på 11 timer, derfor jeg ikke ville åpne de:) Varmtvann pleier jeg også å få på flyet, har med ferdig oppmålt grøtpulver. Er litt ulike forståelser av regelverket rundt omkring. De er stort sett greie på gardermoen. På heathrow er det enten veldig strengt eller som sist vi gikk gjennom veldig slapt:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå