Gå til innhold

Siden det er full bhg dekning i trondheim ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrev jeg opp bare ett ønske jeg .... betyr det at jeg ikke får noen annen plass??? eller kan jeg bli tildelt en jeg også ?

Ble litt nervøs her pga det andre bhg innlegget .... og det er kun 1 bhg i nærheten av der jeg bor, men nå innser jeg at jeg burde ønsket en på vei ned til jobb eller noe

*deppa*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir du bare tildelt.. Full dekning betyr ikke at du får plass i den du ønsker, bare at du får en plass i byen.. Dessverre =(

Skrevet

Det du bør gjøre er å gå inn og endre søknaden din slik at du legger til flere ønsker. Det kan du fremdeles gjøre.

Du er ikke garantert plass der du har søkt bare fordi du satte opp kun 1 bhg. Da hadde det jo vært veldig lett å få plass der man helst vil ;-)

Så ja, du kan bli plassert hvor som helst, men de forsøker å finne plass nærmest mulig de ønskene man setter opp.

Dersom du har litt hetta nå, så ringer du opptakskontoret i morgen og får dem til å forklare deg hvordan du bør gå frem.

Lykke til!

Skrevet

Glemte å si at jeg hadde ville tatt en telefon til oppvekstkontoret for å få sette på flere ønsker fordi om opptaket er tatt. Ville lønt seg...

Skrevet

oppvekstkontoret ... såklart.

Du finner det du trenger av info på www.trondheim.kommune.no

Skrevet

Ok, siden vi ikke har fått svar, og andre i bydel har fått plass på bhg vår - så er vell det ett dårlig tegn regner jeg med ;/

Skrevet

Å - jeg begynte å spekulere på om de kanskje trodde at vi ikke ville ha en annen plass enn det ønsket.

Dersom de prøver å finne en i nærheten så er det ok. :)

Tørr ikke gå inn å endre på nett. redd for å slette hele dritten.

Skrevet

Jeg søkte på to, men fikk ingen av dem, men fikk tilbud om en annen i nærheten, så de tilbyr vel en som er i nærheten vil jeg tro. Jeg takka forresten ja til den vi fikk tilbud på og vi er kjempefornøyde :) Tar 15 min å gå istedet for tre, men det gjør ikke så mye. Gutten våres stortrives :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...