angel27 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Tok test i dag, og den var positiv. Er kjempe glad, men også redd. Min første;) Har slitt i mange år med bulimi. Er under behandling og håper for all del at graviditeten har en positiv innvirkning på behandlingen!!! Jeg har ikke hatt regelmessig mens på lenge, og vet derfor ikke hvor langt jeg er på vei... Fikk mistanker da brystene mine de siste ukene er blitt veldig ømme, samt at jeg har masse murringer i magen. Kan jeg ut fra symptomer finne ut ca hvor langt jeg er på vei??? Har snakket med legen og hun sa at vi skulle ta en ultrlyd for å finne ut hvor langt jeg er på vei, kan nesten ikke vente!!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 hei.. så moro da:-) grattis.. må nok en ultralyd til for å se hvor langt du er. jeg skal på UL i morgen:-) gleder meg og gruer meg litt...
Leo84 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 gratulerer så masse jeg fikk ømme bryster i uke 4. og det gjorde jeg sist og. så hadde det vært meg i din situasjon kunne jeg regnet antall uker med ømme bryster pluss 4 tenker jeg. men alle er forskjellige! blir spennende å se da!! ønsker deg masse lykke til med svangerskap og behandling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå