dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 eg ler av anden... hvorfor har du en and?
iznogood Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 :-) hun fartet rundt for harde livet i veien i fjor, bitteliten andunge, gjetet bort fra mammaen sin og søsknene sine av noen skjor som hadde middagen sin singlet ut. stakkers liten der hun forsøkte berge livet. jeg fant aldri en andeflokk med barn som jeg kunne sette henne bor til. så siden har jeg hatt henne... nå er hun stor andedame. desverre tror hun at hun er en hund - og det gjør det litt vanskelig å integrere henne med andre ender :-) men jeg skal forsøke, altså. jeg har også hatt pinnsvinn i stuen i 2 år. pinnsvin er meget renslige, nyttige og hyggelige dyr - viser det seg.
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 du overasker stadig, og jeg blir utrolig blid ! så snill og så flink... noen tar vare på alle... du gjør tydeligvis det... og jeg, jeg heier på deg!
iznogood Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 alle er velkommen til meg - så føl deg inkludert om du legger veien hitover :-) her er dørene åpne for folk, firbeinte, fugler og fisker. (jeg har et unntak for iberiasnegler - men det er eneste, tror jeg) tusen takk for fine ord - du er skikkelig god du!
Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Hehe må bare si,du burde bytta nick iznogood for du er jo bare god da ;0) viss ikke det er den lille fyren med skjegg du heter etter da... Sorry , virrer meg inn på andres tråder idag jeg....
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 virr i vei du idefix..... :-)
iznogood Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 så snille dere er meg meg da :-) blir helt rørt her jeg sitter. jeg bor i bergen. så om noen er på bergenstur - så håber jeg der finner veien innom og hilser på folk og mange rare dyr :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå