anni:-) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg har inne en søknad nå, men har ikke fått svar enda.Er det noen som vet når utbetalingsdatoen for svangerskapspengene er? Og hvor lang tid gikk det før du begynte å motta penger.
*Super*Mamman* Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei. Jeg får svangerskapspenger. både i fra Nav og i fra arbeidsgiveren min.. Arbeidsgiveren min betaler ut fastlønna mi ( til vanlig lønningsdag), og Nav betaler det jeg har jobbet ekstra ut over faststillingen min. Nav betaler ut den siste dagen i mnd... Fikk svangerskapspenger i fra NAV første gang 6 uker etter at jeg gikk ut i svangerskapspermisjon...
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Kan jeg spør åssen type jobb du har? Er det ikke sånn at man bare får svangerskapspenger dersom jobben ikke kan tilrettelegges...?
Gullspire 2 Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Hvordan gjør du det iforhold NAV for å få utbetalt det du har jobbet ekstra utover det faste? Leverer inn lønnslipper eller? Jeg er ut i 100% svangerskapspenger, og får utbetalt av arbeidsgiver kun min faste lønn på 75%. Før dette tok jeg ekstravakter og jobbet bortimot 100%,og det utgjør faktisk noen tusen imåneden...Så jeg kunne også tenkt meg å fått utbetalt det resterende fra NAV.
*Super*Mamman* Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg leverte ingenting til NAV jeg, men Nav får inntektsopplysninger direkte fra arbeidsgiver, så har de da regnet derifra..
Gullspire 2 Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Ok takk så mye...!!!:) Får bare håpe at arbeidsgiver tar med ekstravaktene jeg har jobbet før jeg gikk ut i svangerskapspenger, når han sender avgårde inntektspapirene da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå