JulieF*Victoria* Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg misunner dere jenter som klarer å være så optimistiske dagene frem mot IKM=) Jeg har ingen tro på at jeg kan være gravid denne måneden selv om vi har prøvd å få det til å klaffe rundt EL. Er litt lei meg om dagen....huff=( Leter etter symptomer, men finner ingen... Jeg vil jo dette så sterkt....og nå har det gått 8 måneder....(jeg vet det egentlig ikke er så lang tid i forhold til mange av dere her inne) Kan noen sende en betutta meg noen gode tanker og oppløftende ord?
Dotten Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Har kanskje ikke så mange god ord å komme med... Er i hvert fall glad jeg ikke visste hvor lang tid det skulle ta å lage nr. 2... på forhånd. Plutselig så "slipper" det skal du se. Man blir gravid når man minst venter det. Og som du skriver er ikke 8 pp nødvendigvis så lenge.... Vi brukte 4-5 pp'er på snuppa, men nr. 2 så er vi i 21. pp! Hjelp! Enda ingen spire! Er en dag over ikm, og om tanta ikke kommer i løpet av kvelden/natten, skal jeg kjøpe en test i morgen! Ikke gi opp enda i hvert fall. Vent til dere har prøvd ett år før du begynner å bli litt lei He, he. Lett å si, vet det. Jeg har vært til sjekk og alt er helt bra. Har du? Ellers så kan det jo være at det tar tid for kroppen din å bli kvitt ev. p-piller/hormonspiral stoffer. Etter at man slutter på prevensjon, kan det jo ta inntil ett år før det skjer noe! Nå sitter jeg jo bare her å babler i vei.. he, he. Ønsker deg masse lykke til, og håper du blir gravid i morgen Du trenger ikke symptomer for å være gravid. Forrige gang hadde jeg null, med unntak av at tanta aldri kom på ikm-dagen! Lykke, lykke til!
JulieF*Victoria* Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Takk for svar;) Jeg får prøve å skjerpe meg, og ikke henge med nebbet...Det er som du sier mange mulige årsaker til at det enda ikke har klaffet for oss. Jeg sluttet på p-piller i juli 2007, og har hatt regelmessige sykluser siden, så tror "prevensjonsstoffene" er ute av kroppen min for lengst. Var hos legen forrige uke, men hun mente instendig at det var alt for tidelig å i det hele tatt tenke på at dette var et "problem". Jeg gir aldri opp hvertfall, men er ganske følsom av person, så det skal ikke mye til før jeg blir nedfor...hehe;) Også sitter jeg jo så mye her inne på BIM, og ser den ene etter den andre som jeg har pratet med bli gravide. Og det hjelper ikke akkurat, selv om jeg blir veldig glade på deres vegne Masse lykke til til deg også Dotten. Du fortjener hvetfall at det klaffer snart, hvis du har prøvd i 21 måneder! Du får si fra hvordan det går med testingen=)
lioness* Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Hei ville bare si at 8 måneder er mer enn nok av tid til å bli utålmodig, lei, trist, frustrert og oppgitt! Her har vi forsøkt i ca 14 pp ¨nå, og jeg var lei allerede da det hadde gått et halvår. Så forstår deg godt. Heldigvis klaffer det for de aller fleste innen et års tid, så kanskje det er din tur veldig snart. Og da vil all ventetiden være forduftet! Er selv i gang med utredning nå, alt ser bra ut så langt så det er jo alltids håp.
Dotten Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 He,he. Takk for det. Du ser nok i hvert fall et innlegg fra meg hvor jeg rooooper ut om det virkelig har klaffet denne måneden Krysser fingrene og tær for deg, for at det klaffer snart! Hør på legen din du... Er som hun sier at det er for tidlig å se på det som et problem enda. Men når man først har bestemt seg for å få baby, så vil man jo bli gravid med en gang, og helst i går Ikke så lett og ikke la seg rive med. Sist så visste jeg ikke om Bim før jeg var 3 mnd. på vei, og det var ganske avslappende. Var jo ikke inne her i prøveperioden heller. Er nok litt ødeleggende for oss. Prøv å ta deg en Bim fri måned, og se om det kan hjelpe litt på å slappe av, og "tenke på noe annet", som om det er lett! Ellers er det lov å syte, klage, gråte, le osv. her inne. Vi er her jo for hverandre Igjen, lykke til!
JulieF*Victoria* Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 Godt å høre at det ikke er tullete av meg å ha blitt frustrert "bare" etter 8 pp=) Det er hvetfall de lengste 8 månedene jeg kan huske.... Så bra at utredningen viser at alt er i orden med deg/ dere=) Da er det jo massevis av håp!!! Lykke til!!!
JulieF*Victoria* Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 Hehe, jeg må le....=) Jeg bestemte meg i går for at jeg ikke hadde lov til å gå inn på BIM på hvetfall èn uke...og du ser hvor godt jeg klarte å holde det løfte, for her sitter jeg!!! Igjen, tusen takk for hyggelige svar=) Jeg føler meg mye lettere til sinns nå.
lioness* Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Skjønner jeg godt, jeg synes tiden blir lang noen ganger jeg også. Åtte måneder er tross alt en god stund det også, når man venter veldig på noe. Nå er vi ikke ferdige med utredningene enda, men det er tatt masse blodprøver av meg samt gyn. undersøkelse samt innvendig ultralyd. Alt ok. Må sende kjæresten til sjekk av sædkvaliteten - hvis den er ok blir det vel laparaskopi på meg - det er det siste tror jeg. Håper det klaffer ja, og for deg også! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå