MammaTil1Snart2 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 -med min datter fra januar av (blir da 1 år). Da er permisjonen slutt, og økonomien tilsier at man må ut i jobb. Jeg har tenkt litt på nattjobbing, så jeg kan være hjemme med henne på dagen. Men er det noen der ute som har en kreativ løsning på dette? Er det en jobb man kan kombinere greit med å ha barn hjemme? Har tenkt tanke på dagmamma, men ideene stopper opp. Blir glad for kreative svar
Madde/sommergutt:) Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 kan jo også ta kveldsvakter, slik at du får vært hjemme sammen med henne på dagtid... jobbet i helsesektoren av noe slag, butikk eller lignende.. kan være ganske slitsomt å gå bare nattevakter, iallefall om det ikke er sovende nattevakter... kan jo kombineres da... noen kveldsvakter og noen nattevakter:)
mai mammaen til to Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 men om du tar nattevakter så orker du vel ikke være våken hele dagen i tillegg??? ville gått for en helge jobb jeg... og ev en kveld i uken eller noe..
NormaJean Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 skal også være hjemme en stund etter endt sv.perm vi skal løse det ved at jeg jobber 50%natt, (er sykepleier) da endel vakter faller på helg, blir det totalt 5 vakter som må "dekkes" i måneden, og det skal vi løse ved at min mor passer eller sambo skal ha hjemme kontor. tror dette kommer til å gå veldig bra. Får vel vurdere underveis om jeg orker å jobbe litt ekstravakter på kvelden og, men økonomisk så vil det løse seg uansett, utbetalt etter skatt blir det vel en ca 12.000kr. med kontantstøtte og barnetrygt i tilegg så er man nesten tilbake ved utgangspunktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå