Ragga22 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Trenger litt hjelp på hva jeg skal finne på å bake t ungene i 4 års dag til ei jente.Burde være noe som kan være en hit for de små.og noe som ikke er så innmari avansert Og må lage til noe som hun skal ha med seg i bhg.Har vært år muffins,kanskje jeg burde ha noe annet dette året.
Candy girrrl Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Bak hveteboller. Så tar du rosa melisglasur på ene halvparten og blå på andre halvparten av bollene. Strø over pynt. Et alternativ til det kjedelige strøet i norske butikker kan du kjøpe fruktdrops (bringbær, sitron..gjerne flere farger). Knus de med kjevle i en brødpose og strø over. Her er dette en kjempehit.
Ragga22 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Oojjjjjj ojojoj...de festkakene så veldig proffe ut da..sukk men det blir for avansert for meg dessverre.ti tommeltotter der gitt.
Ragga22 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 Hvordan i alle dager går det an å lage så sinnsykt brae kaker????
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Det lurer jeg også på.. Jeg kan absolutt ikke bake. Rop på Sjaman, hun skal visst være god på dette ;-)
Ragga22 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2008 nei sukk..ikke jeg heller.derfor har jeg løst til å få til noe speiselt men ikke så vanskelig.og hva skal jeg ha med til bhg?
Under den hvite bro Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 inne på forumet...og snart i hovedmenyen har vi how to do...på mange kaker...steg for steg beskrivelser på alle kakene...se forøvrig spidermankaken jeg laget til gutten min forrige uke...veeeeldig enkelt....eneste du må kunne er å kjevle ut marsipan...klippe med ei saks...printe ut tegning fra nett og skjære ut marsipan fra malene du har laget...OG lage 1 2 3 kake da hih
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå