♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Er det farlig å ta tatovering hvis man har MS?
Chiabatta Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Det kan jeg aldri tro, nei. Piercing tror jeg også er helt ok.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Er det noen som ikke anbefales å gjøre det da? vet så lite om det..
Chiabatta Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Kjenner iallfall ei som har MS og har piercing. Skjønner ikke hvorfor det skulle ha noe å bety med en tatovering....
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 nei bare lurte, har så lyst å ta det men har ikke turt. kan jo spørre de som gjør det også da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå