Gå til innhold

Hvor ofte er tiden DIN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte treffer DU venner, går på kino, ut og spiser e.l for å unne deg litt husmortid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager i uka pluss hver 3 helg ca :)

Skrevet

Det blir en gang iblant (kanskje litt for sjelden), men jeg har forsåvidt muligheten nesten hver kveld, da jeg har en liten en som ikke kunne brydd seg mindre om det er jeg eller pappaen som er hjemme med ham ;-)

Skrevet

Vi er en gjeng som treffes ca 1 gang i mnd.. Det er veldig koselig og godt.. Godt å kunne holde kontakten med venner også!

Skrevet

never.

eller....1 gang i mnd kanksje.

Skrevet

hah! jeg har 2 små, en på 17,5 mnd og ei på 4,5 mnd, trenger jeg å si mer;)

Skrevet

Hmm... det er sjelden at det blir noe sånn svære greier. Heldig hvis jeg kommer meg bort til bestevenninna mi sånn sent på kvelden en gang for å se et program på tv eller noe. Ellers har jeg vært ute med gjengen et par ganger uten at sambo har vært med...

Merker jeg savner det noen ganger. Treffer jo venner med mini på slep, men da blir det mest han det går på, og siden han er veldig krevende blir det ikke noen sånn venninnesamtaler for å si det sånn...

Skrevet

Blir desverre ikke så ofte men det betyr ikke at jeg ikke kan. Mannen min oppfordrer meg faktisk til å gå ut sammen med venninner innimellom, så jeg kan vel egentlig når jeg vil :-)

Skrevet

Det husker eg ikkje. :) Når eg får tid for meg sjølv er eg stort sett så sliten at eg berre slapper av heime.

Skrevet

Jeg etterstreber å ha en kveld i uka som er min. Gjerne fredag eller lørdag. Ikke alltid det går men prøver...

Skrevet

Jeg er på hundetrening en gang i uka.. Da har jeg mamma til å se etter ungene! Denne onsdagen er DØDSVIKTIG for meg........ Gjør mye for å få barnevakt om mamma ikke kan av en eller annen gang...

Også har jeg jo annenhver helg, siden jeg er alenemor.... ;)

Skrevet

hmm, veldig sjeldent.. rett og slett jeg som ikke har ork til å gå ut når jeg endelig har en rolig stund.

Skrevet

Vi er fire mammaer som går ut sammen en gang i mnd. Det første vi gjør hver gang er å avtale neste måneds møte, ellers blir det bare ikke noe av...

Ellers prøver jeg å få gått en tur helt alene (gjerne lysløypa i skogen) et par ganger i uka. Må ha litt fuglekvitter, frisk luft og la tankene løpe helt fritt av og til.

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

etter at mini ble født har jeg vel vært utenfor dørene uten sambo eller mini 5 ganger... 2 ganger på trening, 1 gang på kjøpesenteret, 1 gang på fest og 1 gang på kafe'. Pluss kjøretimer og teorikurs.

Skrevet

Ikke så ofte, guttene er hos pappaen sin annenhver helg, men er akkurat så mye penger til utskeiing. Skal ut med jentene til lørdag, er vel 2-3 mnd siden sist. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...