Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Nå skal jeg gå over til å sjekke at babyklærne er 100% bomull. De søte babydressene er stappfulle av f eks polyester, som gjør det lite elastisk og vanskelig å ta på, og ikke minst babyen svetter. Søte, dyre og typiske babyklær er virkelig noe drit. Nei, nå skal det sjekkes at det er pustende produkter. Og så merkelig at de lager så upraktiske klær i det hele tatt. Hetter, knapper, bukser osv. Har sååå mye ubrukt eller brukt bare en gang. Mens andre klær vaskes og brukes nesten daglig
Yrha Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Åååh, er så enig!! Frustrert over hvor mange 'kule' klær som er i butikkene, og i barselgave fikk vi nesten bare 'tøffe' bukser, hettegensere osv. Dumme meg, førstegangsfødende og greier, tenkte ikke på hvor upraktisk alle klærne var, og lot være å bytte de. Så de ble ikke brukt. Har nå oppdaget at det lønner seg å legge i litt ekstra penger i heldresser (lekedresser) fra f.eks Urban Elk og Katvig, og ullbodyer som puster skikkelig. Deilige klær som er behagelige for en myk liten krabat Tar gjerne i mot tips om andre klesmerker som er bra (vet om nøstebarn, men syns de er litt vel dyre!)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Korsika *Henrik* Av ull så kan jeg anbefale Janus og Joha, gode og myke ullklær. Ellers så liker jeg Fixoni. Vet de hadde på Barnas Hus, men vet ikke om de har lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå