Gå til innhold

Hva har dere kjøpt inn til nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har handlet seng, vogn og bilsete. Skal kjøpe stellekommode om ikke lenge. Har vugge og lekegrind fra tidligere, også madrasser til seng og vugge + sengeklær.

Men nå har jeg sååå lyst å handle mer..=)

Er 20 uker på onsdag=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg har det meste fra før av alt slikt nødvendig siden dette er nr tre.. Har vært og sett på de tingene jeg trenger, men venter nok en god stund til før jeg kjøper inn. Er bare 13+2 uker på vei.. Denne gangen skal vi kjøpe inn leke grind. Føler jeg trenger det siden jeg har to andre barn som nok ikke vil la det lille nurket ligge i fred.. Så skal jeg ha ny vogn. Solgte den forrige.. Skal ha simo duo. Hva slags vogn har du kjøpt?? Og leke grind?? Har vært og sett på mange..

Skrevet

Ingenting, er 24+ idag..

Har klær fra de andre ungane mine så mangler alt utstyret untatt seng da..

Skrevet

Har vært på Princess og svidd av noen hundre i dag ja :-)

Skrevet

Vi har stort sett alt av klær klart, bleier har vi (vi skal bruke tøy), bæreutstyr og seng . Har også tepper, dyner, kluter, hånduker, lammeskinn,sengeklær og slikt. Er 25 uker.

Skrevet

21+4 idag og har ikke kjøpt noen verdens ting. Men babyens farmor og mormor har strikket og handlet litt :) Vi har ikke noe i hus, da..

Skrevet

Har bestilt vogn og bilstol, ellers ingenting! :)

Skrevet

Kjøpte bilstol, bæresele og stelleveske i dag (kjøpte brukt). Ellers har vi seng og alt av klær fra før av (ikke første barnet vårt..) Skal kjøpe ny stellekommode og vogn da, men skal drøye det enda noen uker. Er i uke 26 nå! :)

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt inn noe enda, men har d meste fra før av..

Trenger vogn og bilsete.. vente litt til med det.. uke 20 nå

Skrevet

jeg er i uke 21+4 og har kjøpt stellekommode og litt babyklær:)neste på lista er seng med alt tilbehør:)

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt så mye, venter til etter ul. En sparkedress og et helseteppe på salg bare :P

Skrevet

jeg har bare handla klær, hehe.. de er jo sååå søte! er bare 16+3 idag så er nok tisdlig ute med så mye klær jeg har kjøpt..ellers vil vi vente med annet utstyr til barnerom er klart slik at vi kan stable ting inn der. bor i en 60 kvadrats leilighet så har ikke allverdens med stablings-plass akkurat. sikkert når jeg er i begynnelsen av 3.trimester vil jeg tro..

Skrevet

Er i uke 21+1. Har en gutt på 3 år, så har mye fra før. Har akkurat kjøpt vogn, bleiebøtte og 7 vaskekluter :) I tillegg har jeg kjøpt en marimekko kjole på HM, en hvit gant-body (som var på 70% i jan), to bodyer og en sparkebukse fra lindex.

Skrevet

Så langt har jeg kjøpt bilstol, ammepute og babygym brukt, pluss litt tøy. Vaskekluter, gulpekluter, helseteppe. Farmor har kjøpt lammeskinn.

Kommer til å arve: Sprinkelseng, MASSE tøy (så vi trenger strengt tatt ikke handle noe som helst tøy), vippestol...

Gjenstår å kjøpe: Vogn (tror det blir en Emmaljunga Mondial) og stellebord...

Får låne en kurv av svigermor som nurket skal sove i i starten. Kurven går på rundgang i familien, så jeg må vel kjøpe madrass til den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...