Janni85 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 hei er ganske ny her er nå 8+4 dager og i dag så kom magen plutselig!! har noen opplevd det? jeg er ganske litten å passe tynn men så hadde reknet med at det skulle syns tidlig men syns det var litt morsomt at det kom sånn plutselig!! hehe.. Lurer på om det er noen som har opplevd det?
Tuttelure Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 oj det hørtes gøy ut:) jeg merker ikke noe til noe mage. 9+2 i dag. venter bare på at den popper opp:) tihi
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg er 9+5 i dag og har litt mage, akkurat som deg, Janni85, så regnet jeg med at den skulle sprette ut ganske tidlig da jeg er ganske så flat foran, men nå er det sånn at den går litt mindre bort for hver dag. Det jeg har lagt mest merke til er de puppene jeg aldri har hatt som plutselig har meldt sin ankomst. Er ganske rart, de har ikke blitt så mye større, men den huden som er der har blåst seg opp så godt det lar seg gjøre, og de er blitt bredere...Har en kløft som ikke ligner grisen... Har ikke sagt noe på jobb eller til venner (borsett fra en) så det blir litt løse klær nå... Lett å se at ting ikke er helt som vanlig...
piha Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 jeg forstår hva du mener. Jeg har en gutt fra før og 2sa og 1 ma bak meg, og hver gang jeg blir gravid popper magen ut i uke 5. Det er helt villt. Den er nå (6+4) like stor som jeg var med min første da jeg var 4 måneder på vei. Det er visst bare hormoner som gjør at min mage er oppblåst (frøet er vel 4 mm eller noe så den tar jo ikke opp stor plass akkurat). magen skal vel i utgangspunktet poppe opp fra bekkenet i 4. måned, så det er jo en stund til. hvis man har fått barn før vil ofte magen komme før også. Det er jo litt festlig med mage hvis man først skal være gravid, men dumt når man skal holde det skjult i en del uker til... ja ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå