frøken blå Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Kjenner jeg blir irritert!! Er det ofte sånn at noen ikke sender hemmelig venn gave?! Har ikke mottatt gave fra min hemmelig nyttevenn, og kommer visst heller ikke til å gjøre det (ifølge en som heller ikke har mottatt av samme person på en annen runde). Blir ikke disse personene utestengt fra disse rundene fremover da?! Får hverken kontakt med min hemmelige venn (som jeg vet hvem er), eller ansvarlig for utdeling til hemmelig venn. Blir rett og slett litt sur, for la selv mye tanker og energi i å lage til en litt kul gave denne gang. *måtte bare blåse ut!!* =(
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 jeg har også opplevd å ikke få noe på sånne runder... så nå gidder jeg rett og slett ikke mer.....
frøken blå Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Nei det er siste gang jeg har vært med nå hvis jeg ikke får noe pakke. Høres kanskje barnslig ut, men rett skal jammen meg være rett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå