Gå til innhold

Er det ofte sånn?!?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir irritert!! Er det ofte sånn at noen ikke sender hemmelig venn gave?! Har ikke mottatt gave fra min hemmelig nyttevenn, og kommer visst heller ikke til å gjøre det (ifølge en som heller ikke har mottatt av samme person på en annen runde).

 

Blir ikke disse personene utestengt fra disse rundene fremover da?!

 

Får hverken kontakt med min hemmelige venn (som jeg vet hvem er), eller ansvarlig for utdeling til hemmelig venn.

 

Blir rett og slett litt sur, for la selv mye tanker og energi i å lage til en litt kul gave denne gang.

 

*måtte bare blåse ut!!*

 

=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også opplevd å ikke få noe på sånne runder... så nå gidder jeg rett og slett ikke mer.....

 

 

Skrevet

Nei det er siste gang jeg har vært med nå hvis jeg ikke får noe pakke. Høres kanskje barnslig ut, men rett skal jammen meg være rett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...