Gå til innhold

Spm. om oppbevaring av varmet MME.. :) Trenger svar fort=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg, varmer MME'n til gutten og setter den i en sånn beholder som skal holde på varmen til flaska.. Hvor lenge kan den være i den, før jeg må helle den ut ??? Skal ut på tur se, og trenger svar fort =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke holdt melka varm over tid.. da gror bakteriene! Er det ikke muligheter for å varme der du skal? Ellers ville jeg tatt med meg en termos med varmt vann og brukt det til å varme melka når den skal brukes

Skrevet

Hvis det er pulver-mme:

Varm vannet og hold det varmt i beholderen din.

Ha ferdigdosert pulver i en liten beholder og så rister du det bare sammens med vannet når knøttet er klar for å spise.

Du kan også ha med varmtvann på en termos hvis du har en som er ren og aldri har vært brukt til noe annet enn vann.

Hvis det er ferdignan:

Ta med en termos med varmtvann og en beholder som rommer flaska. Når knøttet er klar for å spise (litt før hvis det er mulig) så heller du varmtvann i beholderen. Så åpner du ferdignan og heller i flaske og så varmer du flaska i beholderen med varmtvann.

Sånn ville jeg gjort det ihvertfall. Holder aldri mme varmt. Da florerer det med bakterier i løpet av kort tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...