Gjest undulaten Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 hvordan gjør dere det? jeg har sett at det er mye billigere å kjøpe via nettet, men hva om dere får den og den ikke passer? får dere prøvd kjolen på noen måte før dere bestemmer dere helt? jeg er så bekymret for at hvis jeg kjøper en kjole jeg ikke har prøvd, at den ikke er fin på meg når jeg får den.. dessuten har jeg alltid drømt om å gå i en brudesalong å prøve mange forskjellige.. ikke lett det der.. vil jo gjerne spare litt penger på det som spares kan...
Fugl Phøniks Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Følg drømmen, gå i en brudesalong. Da finner du ut hvilken fasong du kler. Det er så lett å tenke seg en kjole som skal se fantastisk ut på en selv - noe helt annet når man prøver i virkeligheten :-) Etter at du finner den fasongen du kler best - kan du sjekke nettet. Det er uhyre viktig å ta riktige mål. Så fort du bestiller en kjole etter dine mål - kan den ikke returneres. Bestiller du en bestemt str er saken enn annen. Jeg kjøpte kjole på somaras. Da jeg fikk den var den for stor. Det var da ikke noe problem å få tilbake pengene igjen. God service for å si det slik. Norske nettsteder er kanskje i så måte mer seriøse? Enn om du finner et nettsted langt vekk istan? Lykke til og nyt prøvingen i brudesalongen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå