Gå til innhold

Se hit vær så snill og gjerne litt fort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at hvis en spiser bare litt snop hver dag, eller ikke hver dag men litt noen dager i uken så får man en gedigen baby? Har hørt med to forskjellige og hun ene fikk et normaltvektig barn og hun andre fikk en på 4.2 kilo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig individuelt da fra kvinne til kvinne. Jeg er stor, min mann er stor, og vi fikk en liten baby, enda så glad jeg er i sjokolade!

Skrevet

Så du spiste mye sjokolade eller ofte når du var gravid? Hva er mye og hva er ofte?

Skrevet

stemte ikke på meg, jeg spiste en drøss med godteri, men snuppa veide bare 3484

Skrevet

Tror også det er veldig individuelt fra kvinne til kvinne. Min mor spiste mye godteri gjennom hele svangerskapet og la på seg en del (tynn fra før) og jeg veide 2832g når jeg ble født.

Selv spiser jeg også en god del godteri, men har et variert og stabilt kosthold ved siden av. Så vi får se :)

Skrevet

Er veldig redd for sukker i svangerskapet,siden det er en del diabets i familien og jeg er redd for svangerskapsdiabets og redd for svangerskapsforgiftning. Alikevell fødte jeg en stor gutt på 4580 gr sist.

Skrevet

Tror nok ikke en baby der mor spiser masse godteri og dårlig med annen mat kommer til å bli stor,fordi det blir for lite næring.

Men om mor spiser mye ekstra mat pluss mye godteri da er nok faren for en stor baby mye større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...