Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 jeg har gått å hatt øm og steinhard mage hele dagen. noen som vet hva det kan være? er i uke 23
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Du har nå hatt kynnere! Helt normalt, med andre ord.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 kan ikke huske jeg hadde det sist...! har det noe med at man er sliten/stress? eller kommer det bare av seg selv? utrolig ubehagelig takk for svar;)
Maaaamy. Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Kommer og går det med den harde magen? Høres ut som kynnerer. Jeg har mye mer denne gangen enn jeg hadde i første svangerskap, og var ganske plaget med det da. Da strammer magen seg og blir helt hard. Skal ikke være vondt, men kan være ubehagelig. Stress, løfting ol kan fremkalle det. Jeg for min del har det hver gang jeg reiser meg opp, snur meg i senga osv. Noen har mye, andre lite. Men normalt med mer kynnere jo flere svangerskap....
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Tror nok dere har rett i at det er kynnere. Da får jeg slappe litt mere av, å håpe jeg ikke blir alt for mye plaget med dette:( takk for svar;)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Det er jo helt vanlig, spesielt for flergangsfødende. Så fremt det kommer meget hyppig og de kjennes ubehagelige så er det sånn det skal være. Bllir de ubehagelige kan det å endre aktivitet hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå