Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg er 11uker påvei.Har hatt småblødninger,ikke vondt,i 5dager. Vart på legevakten og snakket med legen min,de sa dt var normalt med blødninger.Fikk ikke ultralyd,siden jeg ikke hatt vondt. Hvor lenge er normalt å ha blødninger? Greie ikke helt å slappe av...
scoobydo Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 vet ikke hvor lenge det er normalt å ha blødninger... men jeg har blødd i tre dager nå... + at jeg har hatt to mindre blødninger tidligere i svangerskapet... er 9+3 i dag... har hatt to ultralyder og alt har sett helt fint ut
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 heldig du som har vart på ultralyd:) jeg ska prøve å få time hos privat til ultralyd. For å se om alt er bra.
Scorpio82 Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Prøv heller å ringe fastlegen din, så henviser h*n deg sikkert videre til UL.. Jeg har hatt 2 blødninger uten smerter og ble sendt direkte til UL begge gangene... Så slipper du å betale for det. Legevakta er jo (unnskyld meg) crappy..
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 skal ringe fastlegen min i morgen. Og si jeg vil ha UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå