Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11uker påvei.Har hatt småblødninger,ikke vondt,i 5dager. Vart på legevakten og snakket med legen min,de sa dt var normalt med blødninger.Fikk ikke ultralyd,siden jeg ikke hatt vondt. Hvor lenge er normalt å ha blødninger? Greie ikke helt å slappe av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvor lenge det er normalt å ha blødninger... men jeg har blødd i tre dager nå... + at jeg har hatt to mindre blødninger tidligere i svangerskapet... er 9+3 i dag...

 

har hatt to ultralyder og alt har sett helt fint ut :)

Skrevet

heldig du som har vart på ultralyd:) jeg ska prøve å få time hos privat til ultralyd. For å se om alt er bra.

Skrevet

Prøv heller å ringe fastlegen din, så henviser h*n deg sikkert videre til UL.. Jeg har hatt 2 blødninger uten smerter og ble sendt direkte til UL begge gangene... Så slipper du å betale for det. Legevakta er jo (unnskyld meg) crappy..

Skrevet

skal ringe fastlegen min i morgen. Og si jeg vil ha UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...