Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Ble slutt mellom meg og eksen for ca. 3-4 mnd siden... Har funnet en ny fyr,vi har møttes noen ganger og har mye kontakt. Men er veldig usikker på hva jeg føler...Har tenkt litt på eksen i det siste...Trodde jeg var over han,men tror ikke jeg er det likevel...Vet ikke hva jeg skal gjøre nå.... Men grunnen til det blei slutt var pga problemer som eks hadde med blant annet alkohol,det fungerer ikke i et familieliv. Dersom vi noen gang skal kunne prøve på igjen,må ting endres en del på. Men samtidig er jeg veldig usikker...tenk om det bedrer seg en stund,og så blir det helvete igjen og jeg angrer?! man vet selvfølgelig ikke før man har prøvd da men... Så sa eksen her en dag at han hadde fått indikasjoner på at det ikke kom til å bli mer mellom oss. Men han selv har ikke gjort mye for å få meg tilbake heller,tvert i mot! men han har sagt at han savner meg..... Er utrolig i villrede nå! skal jeg si til han nye at jeg trenger en tenkepause....at jeg er usikker på hva jeg vil? om jeg gjør det,er ikke det sikkert det blir noe mer mellom oss. Forstår at han kanskje stikker av da.....Hjelpe meg jenter!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 skal som regel myyye til for at de forandre seg da..Og det er vel viktig å huske at det er en grunn til at det ble slutt:p Mitt råd er å droppe begge to litt når du er så usikker...Hvis det er noe man vil,så vet man det som regl.............Lykke til:d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Ja jeg tror det skal mye til for at han skjerper seg... Men siden det ble slutt har det gått ganske bra,men det e pga at han var veldig sjuk en stund. Så han kunne vel ikke drikke pga det.... Jeg liker jo å ta meg en fest av og til,og det har alltid vært vanskelig. Han har ment at jeg også skulle slutte å drikke fordi han kanskje måtte det... Han må kutte det ut tvert,for han tåler det ikke. Kan drikke i flere dager.... Men jeg savner familie livet og det vi hadde sammen,selv om det var mye styr... Huff.... jeg har hatt det ganske bra etter bruddet,jeg var glad for at jeg klarte å flytte ut. Men tror jeg kommer til å få meg en nedtur nå... andre som har det slik? har det bra etter bruddet,og så går det en stund og plutselig er alt dritt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå