EierIkkeFantasi Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 huff,,den ene puppen er konstant større enn den andre nå etter fødsel,,vil tro det er pga at han kanskje har drukket litt mer på den å at den da produserer mer melk?har prøft å legge han mer til den andre,men alt er likt enda ..så lurer jeg jo på om de blir som før å lik str når jeg slutter å amme??noen som har opplevd dette? ikke sånn kjempe forskjell altså,men det viser jo..hehe
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Har en venninne som ammet på kun ett bryst, så de var jo naturlig nok ganske skeve når det ene var helt tomt og det andre var i produksjon. Jeg er i hvertfall ikke i stand til å se noen form for skevehet nå i hvertfall, men det skal jo sies at jeg ikke har sett henne uten klær ;-) Ellers er det nokså normalt at det ene brystet produserer mer enn det andre, så man har en "sportspupp" og en "fløtepupp". Vil tro det der går seg til etterhvert. Jeg endte med kjempeforskjell etter at ene brystet måtte opereres for brystbetennelse mens jeg ammet, så der er ene a-cup og andre c-cup nå et halvt år etter, men jeg synes forskjellen har blitt litt midre, så dersom forskjellen ikke er så stor så vil jeg tro det går seg til ganske greit. Det er uansett en enkel sak å trikse det til med innlegg slik at skjevheten ikke vises når jeg har klær på (kan til og med gå i bikini uten at det vises nevneverdig), men håper jo såklart det skal jevne seg enda mer ut med tiden :-) Det med at melken er skjevfordelt er i hvertfall ganske så normalt, så jeg tror nok det ordner seg når alt stabiliserer seg igjen etter ammingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå