Gå til innhold

Vinterbarn og vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Venter nr 2 i november og er begynt og bli "engstelig" for og måtte bytte ut vogna som vi hadde til nr 1. Det er en OTH og vi elsket den med stor E... Men nr 1 ble jo født i april, og da var det jo greit med den bagen, som er litt liten (vi brukte den til han var 6 mnd da ville han ikke ligge mer)

Er de noen her som har hatt OTH på vinteren, og som har hatt gode og varme bebiser???? Håper så inderlig det for jeg har ikke lyst på ny vogn (har ikke med penger og gjøre)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke til denne vognen.. Men når jeg fikk mitt barn i juli og oktober kom så ville ikke han ligge lenger.. Jeg hadde simo kombi. Og tok da vekk bagen.. Og la ett saueskinn underst. så pose og alt ettersom hvor kaldt det var ute. Gikk greit det også. Har en gutt som er frysete, men han var aldri kald som baby..

Skrevet

Man MÅ jo ikke ha denne baggen på død og liv, da (jeg tenker på den gang det blir for liten plass til pose og baby). Du har gjerne en pose, ikke sant, og så har du jo vind og regntrekk. Blir jo mer enn lunt nok, det.

Hadde jeg hatt den perfekte vogn så hadde jeg ikke kjøpt en annen pga bag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...