Gå til innhold

hvilken bok??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en god bok om babyer å tipse om?? Kunne tenke meg en bok om alt mulig som er verd å vite fra dag 1 som nybakt mamma og pappa. Type alt om babybok! Fakta ikke humor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med "Mamma for første gang" av Gro Nylander da vi fikk vårt første barn. Jeg kommer nok til å se litt i den denne gangen og hvis jeg lurer på noe.

Lykke til!

Skrevet

Jeg likte også den. Veldig informativ og grei opp til året.

Har også den "Mine kjære barn"til hun Walgrendama, men hu er jo halvgæærn. Er noen artige beskrivelser av barn i forskjellige aldre, men veldig lite man kan bruke til noe.

Skrevet

Enig!

Bøkene til Gro Nylander er kjempebra. Dei er interessante og alt er enkelt forklart. Eg las dei frå perm til perm.

Av alle bøkene om barn eg har kjøpt/lånt er det også ei anna som utmerker seg som god. Denne meir som oppslagsverk. Har pakka ned alle bøkene pga flytting, men trur den heiter:

Den store boken om barnet.

Skrevet

åja. Gro nylander sine, på vei, hva nå lille venn og mamma for første gang. De er så bra så vi har de som pensum faktisk :-)

Skrevet

Gro Nylander "Mamma for første gang" - den er saklig, gir mange gode råd og er nydelig. Lett å lese.

Anna Wahlgrens "Barneboka" ville jeg anbefale alle å ligge langt unna.

Jeg har også lest bøkene til Stein Erik Ulvund "Forstå barnet ditt" -forskjellige aldersgrupper. Dette er bøker som beskriver barnets utvikling ved forskjellig alder -veldig interessant og man kan få noen aha opplevelser. - Men altså ikke så mye om amming, bading, stell osv her da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...