Liagora med 2 jenter Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Har kjent masse liv , men nå er det blitt ganske roligt der inne, men jeg kjenner henne hver dag. Nå er jeg blitt så plaget med vann i føttene. Hadde svangerskapsforgiftning i mitt forrige svangerskap, og ble forløst ti uker før tiden. Var til kontroll for to uker siden og da var alt bra. Hva tror dere? Er dere også plaget med vann i føttene osv?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 jeg har aldri vært plaget med vann i kroppen når jeg går gravid,er veldig forksiktig med salt,bruker nesten ikke dette i maten i det hele tatt,så jeg tror nok det har masse å si. Hvis du går raskt opp i vekt,så tror jeg at jeg hadde pratet med lege,hvis du har de samme symptomene som sist. Vondt i øvre del av magen,vondt i hode,klør masse osv. Lykke til
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 hei sann. jeg er også ca. i uke 23 nå denne uka. har også begynt å kjenne liv i de siste dagene. kjenner sånn inni mellom. nei jeg er ikke plaget av vann i føttene enda. du får bare slappe og hvile og ligge med bena høyt. jeg er mer plaget av bekkenplager, litt sånn urinlekkasje iblant(det er ikke gøy). håper du slipper svangerskapsforgiftning denne gangen da, og alt går som det skal. klem
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Glemte å si at jeg kan få litt hovne ben hvis jeg sitter med dem ned hele tiden,men hvis jeg har dem høyt oppe på kveldstid,så går det greit. Jeg er 23+3 i dag og har nok kjent liv i mange mange uker nå,men av og til er det roligere enn andre ganger,det er sikkert helt normalt.
Liagora med 2 jenter Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 tusen takk for svar jenter:o)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Hei. Er 23 + 1. Fikk også sv.skapsforgiftning forrige gang, men det begynte "heldigvis" litt over 1 uke før termin. I mitt forrige sv.skap hadde jeg mye vann i kroppen omtrent fra starten av. Denne gangen begynte jeg å få litt vann i kroppen for ca. 1 uke siden. Det er ikke hver dag, ca. annen hver dag og det er mest i hendene. De stivner og blir vonde, det kommer som regel i løpet av natten, for er veldig stiv og hoven på hendene når jeg våkner, det går som regel bort i løpet av dagen. Er livredd for å få sv.skapsforgiftning denne gangen også og er livredd for at det skal komme tidligere denne gangen. Holder et veldig godt øye med vekta, veier meg 1 gang i uken slik at jeg kan se etter store forandringer der, holder meg mest mulig unna salt og drikker mye vann. Kjenner mye liv i magen. Fra uke 19 til nå har det nesten vært helt villt inni der, skikkelig rock `n roll. Roet seg litt i helgen, men det er jo normalt at det begynner å roe seg på denne tiden.
Liagora med 2 jenter Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 Hva skal saltet redusere? *spiser en del salt*
Gjest Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Det skal redusere vannansamling. Burde holde oss unna for mye salt
ambumamma Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 saltet binder mer vann i kroppen. Så spiser du mye salt får du mer vann i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå