Verdens peneste gutter er mine Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Fredag fikk vi vår andre gutt, han veide 4050 g og var 52 cm lang. Nå har vi kommet hjem og koser oss
Bebis08 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer! Ble først litt redd, trodde kanskje du hadde mistet... Veldig misunnelig på deg som er ferdig!
Madde/sommergutt:) Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer:) gleder meg til vi får møte vår lille gutt:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Veldig dellig å være ferdig nå, koser oss masse hjemme med lillegutt og storebror er stolt da
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer så mye, kos dere!
Supermamm Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Så deilig at det gikk fint da: ) Gratulerer så mye: )
gullegget Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer så mye:) Håpet det var derfor du ikke har hvert her siden torsdag. Håper fødselen gikk bra:) Lykke til videre. Klem
Smånetta 14.mai Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Gratulerer. På tide å bytte nick til flertallsmodus også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå